Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Mariiee>> så skönt att pappa betalar. Så himla söta dina flickor är. Det kommer gå bra på tåget, ha bara med papper och penna, mutor, böcker osv. Kanske ni har bärbar dvd och film som ni kan ta med. Vi köpte en i födelsedagspresent till W förra året, att ha på sjön. Det var guld värt.
Att få honom att sova så länge, vet inte. Ammade nästan konstant mellan 19 och tills läggdags igår. Så det måste väl bero på det om något. Ändå har han sovit nästan hela dagen i dag. Med undantag för 1 h i morse och 1 h vid lunch så jag badade honom. Sen sover och äter han HELA tiden. Nästan så jag blir orolig för honom men de säger ju inget på bvc så.
Men sen har han ju kvällar när han är vaken hela tiden sover en kvart här och där. SÅ det jämnar väl ut sig.
JAS grattis till bilen.
Mer barn! Jag vill ha ett till men vet inte om jag står ut med en foglossning till! Men tiden får utvisa de. Men då ska jag vänta tills Carl är ca 4 kanske.
Emejo>> kul med kompisar!
STORT GRATTIS TILL HANNA & BELLA
Men ni har väl precis haft det. SÅ får ni det igen. Grattis till förskoleplatsen, skönt att veta hur det blir nu i förväg, jämfört med förra sommaren.