Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Fasen vad störande jag kan inte byta pres bild
Malin:
Usch och fy
och verkligen nåt sånt som du inte behöver just nu.
Fasen vad störande jag kan inte byta pres bild
Malin:
Usch och fy
och verkligen nåt sånt som du inte behöver just nu.
"Morning"
Jag börjar natt ikväll och gick och lade mig igen efter att ha skickat iväg mina män..vaknade för 34minuter sen
Känner mig helskum då jag sovit så mycket,ni vet inget kaffe,dov i huvudet,trög osv
Jojja:
Jag jobbar som sagt natt...sms-a du bara
Malin:
Vad sjutton!Nåja,idag händer det ska du se
Bessie:
Håller tummarna för honom
Att sy:
Jodå,jag klarar en del,sydde mycket i skolan.Men numera reparerar jag mest sånt som behövs-makens jobbkläder*suck*
Dink:
Jag gissade rätt
Men nää,jag har då aldrig sett dem den här tiden på året,nog för att de är tidiga men...
Malins bebis:
Malin tror: tjej
Malins man: tjej
Tinna: kille
Mariiee: kille
Heléne: kille (men undrar om det inte är en tjej därinne?)
jojja: kille
NK: tjej
Dink: Tjej (fast iom det så är det säkert en kille )
Bessie: Tror på en kille (de brukar ju vara lite sena i starten )
Jasminen: Tror på kille.
Bessie:
Våra har sovit tillsammans sen de var...öh..tror Oscar kan ha varit 6månader eller nåt sånt.Han kommer ios över till mig nästan varje natt 4-tiden,men han gosar oftast bara ner sig och somnar på 2 röda
Melodifestivalen:
Hmmm...vet inte vad jag ska säga...
hann inte lyssna så mycket,kom till jobbet då det började och sen har det varit full rulle.. sussis låt lyssnade jag på med ett halvt öra och den kunde jag tänka mig att lyssna på fler gånger men schlager..njaa.
JOjja:
LYX att kunna lägga sina barn samtidigt!Här lägger vi Oscar före och Erik sen,att lägga dem samtidigt funkar inte för det blir bara vildare och vildare där inne
sen har det aldrig någonsin hänt att någon av dem skulle lägga sig och vila eller somna självmant för att de är trötta-inte ens fastän klockan är ett på natten
Bra du slängde in den så kan jag läsa litet
Har den inte sparad på denna dator och ids inte riktigt göra det heller för då läser hela mitt jobb vad du gör
Tinna:
Det skulle va nåt det
Vet du något när i sommar?Juni-Juli-Augusti? en liten hint sådär
Tinna:
OK
Om det bli augusti så behöver jag veta närmare sen eftersom jag jobbar då,det gör maken också.
I juli har vi semester,
Vi borde måla klart sommarstugan..det är bara en halv bakvägg kvar.Och så de vita knutarna och så ska litet fönster lackas om.Och en högsäng byggas och en vettigare brygga..hmmm var det nåt mer