Inlägg från: systeryster80 |Visa alla inlägg
  • systeryster80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Hallå!

Problemet här hemma har varit av ekonomisk- och tillitsbristkaraktär... Ja, jag har nystat upp en "härva" av lögner och är rädd att det finns fler... Fast det är små lögner, helt onödiga, så känns det jobbigt för jag börjar tvivla på så mycket...

Malin--> Hoppas att det sätter igång snart!!

Helene---> Men nu borde det väl snart vara klart där nere?

tinna--> 

• systeryster80

Haha! Ja, men idag var det bättre kvalitet på låtarna än förra veckan Satte oxå rätt på de fyra låtarna. Brukar det inte gå rätt bra för de låtarna som tar sig vidare via "sista chansen"?

torktumlare---> Jag blir nöjd bara jag får en tvättmaskin men torktumlaren kommer nog att användas flititgt då vi har dåligt med ytor till att hänga tvätt på.

helene--> Visst är det härligt med dessa ongar Oliver brukar tjra när jag säger att det är något han inte får göra och så säger han: Jag är jätte-jätte sur nu! Så går han och lägger sig med sitt lejon och nappen, efter 1-2 minuter kommer han ut igen och är som vanligt

Har provat på att göra mmf med skumsvampar. Hmm inte helt lätt, men ska försöka få gjort en liten tårta tills imorgon, bara för skojs skull

• systeryster80

God afton!

NK--> Hur går det för C nu? Mår han bra?

tinna--> Gott att det gick bra!

bessie--> Välkommen hem

Här sover ett barn, det minsta lär väl vara vaken en timme till eller så. Ska kolla på TV en stund, men sen blir det sängen, sover så dåligt när inte sambon är hemma.

• systeryster80

Morning!

Skrev ni för mycket igår eller? Ingen som orkar sig in idag

• systeryster80

*vinkar*

Packar, packar och packar. Ensam..... Man kan tro att jag ska flytta ensam.

Har läst allt, men har ingen ork att kommentera nu...

• systeryster80

tinna--> Känner igen det där från förskolan i höstas Känns himla skönt att de är helt normala

dinkan--> *kramas tebax* Hoppas nu att morgondagen blir lite lugnare, annars kan du ju alltid skicka hit Hanna med posten så kan Oliver lära henne att bli ännu jävligare

NK--> Jag vet int eom någon kan sparka så hårt som det skulle krävas

• systeryster80

tinna--> Känner igen det där från förskolan i höstas Känns himla skönt att de är helt normala

dinkan--> *kramas tebax* Hoppas nu att morgondagen blir lite lugnare, annars kan du ju alltid skicka hit Hanna med posten så kan Oliver lära henne att bli ännu jävligare

NK--> Jag vet int eom någon kan sparka så hårt som det skulle krävas

• systeryster80

Malin jag är ju så elak att jag tror att din tös kommer först på lördag....

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]