Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Malin: Förstår mycket väl att du blev arg på Whilma och hennes trots, samtidigt blir jag lite *hittar inget bra beskrivande ord* över hennes "påhittighet". Jag menar, vad får de sånt ifrån?Vår bröllopsplanering, ja den återstår att se om det blir som vi har tänkt. Sambon ska ringa i morgon och kolla om det finns någon ledig som kan viga oss och vi måste kolla med stället där vi har tänkt ha mat/fest om de kan, annars får vi tänka om. Vi siktar på augusti. Egentligen skulle jag vilja ha förlovningsdagen 1/10 men det är en onsdag och blir lite tokigt om vi ska iväg på resa med skolan och allt. Samtidigt kan augusti vara faslig varm, jag kommer svettas ihjäl! men vi får se hur det blir. Sambon kläckte en annan sak förut, jag har ingen inkomst under sommaren, det måste vi tänka på och jag har på känn att det blir dyrare än vad vi tänkt. Det är bara ni här inne och Jenny, som vet våra planer. Jag skulle så gärna vilja visa klänningen för syrran och mamma, men vi hålle detta hemligt tills de fått inbjudan, då lär de förstå
Sambon skulle börja bygga med lättbetong och montera diskhon (IKEA Domsjö) när han inser att det blir lite knöligare än tänkt, så det blev lunch och en snabbtur till IKEA för att köpa ett underskåp. Även lakan, gardinstång och vajer köptes som vi kommer behöva till tvättstugan. D har börjat snora rätt så ordentligt och han är lite hängig, men han hade massor av energi för att åka rutschkana på IKEA