Inlägg från: MrsFreckles |Visa alla inlägg
  • MrsFreckles

Ni som har en Stokke Tripp Trapp...

Vi tankte kopa en Tripp Trapp och nu undrar jag om man behover alla tillbehor som erbjuds. Hur ni gjort tex har ni bade babyinsats, sele och kudde eller racker det med babyinsatsen? Blir ju en slant till slut !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 23:15
    Ska ju sta "Hur HAR ni gjort...osv"

• Svar på tråden Ni som har en Stokke Tripp Trapp...
  • MrsFreckles

Tack for alla svar! Kommer kopa en Stokke med babyinsats, tror de har en sadan idag istallet for bygeln, och struntar i dynan! Finns sa manga roliga farger men blir nog en i morkt tra och turkos insats...

• MrsFreckles

Tack, ska kolla hemsidan ocksa.
    Trist att fargen flagar men gor val inte det pa den som ar helt i tra?! Kanske ska kopa en naturfargad da...
    Finns inga stolar med bord pa det IKEA dar jag bor...synd!

• MrsFreckles
    AnnaGBG skrev 2008-02-04 23:34:33 följande:
    Fast det är ju en lös bricka som man sätter på stolen, det finns väl på alla IKEA? Är du säker?
    Nej ar inte saker...ar det en extragrej som man koper till? Det sag jag inte...sag bara en stol utan bricka...ska kolla lite mer da! Tack!

Men tycker att den dar tripp trapp ar ganska snygg
  • MrsFreckles

Ja nu sag jag...det finns en bricka! Hm, ganska sa stor skillnad pa pris..fast den ser lite ranglig ut?!

• MrsFreckles
    AnnaGBG skrev 2008-02-04 23:43:52 följande:
    Jo, om man jämfört med TrippTrapp kan man ju tycka att den är ranglig, fast den håller då gott och väl för ändamålet Vi har använt en till båda pojkarna ( köpte en när de var små, just på grund av TrippTrapp-sölet ) och den är fortfarande fullt duglig.
    Ja sa lange det inte ar nagon risk att den valter om barnet ar lite vilt...min lilla ar bara 4 manader an sa vi far se, darav babyinsats mm. De ska ju vara 5 manader da man borjar anvanda den fast man kan ju bulla upp med lite handdukar osv och inte lata henne sitta dar sa lange i taget, just nu ar det mest for att hon ska fa vara med vid bordet och inte sitta i babysittern hela tiden nar vi ater!
  • MrsFreckles
    AnnaGBG skrev 2008-02-04 23:51:40 följande:
    Jag har världens vildaste ungar och den har inte vält Mina satt i den tidigare än 5 månader och det vara av samma anledning som du, de ville ju vara med och titta på Vi hade en uppblåsbar dyna i början, det var praktiskt - bara att skölja av. Den fanns också att köpa på IKEA.
    Later bra! Hm...tals att tanka pa, IKEAs verkar ju verkligen prisvard. Nar vaxer de ur den stolen? Det jag gillar med tripp trapp ar att den liksom vaxer med barnet men det kanske finns andra knep att ta till!
Svar på tråden Ni som har en Stokke Tripp Trapp...