• Anonym

Min 1-åriga dotter "gnider" sig

Jag arbetade på en förskola förr. Där var det en liten tjej som var drygt 1år som onanerade så fort hon hade möjlighet. Mot stolsben, liggandes på golvet på mjuksifjur och liknande, på vilan innan hon somnade. Överallt! Dessutom blev hon jättesvettig och röd i ansiktet. Hon gjorde så i ca 2 år innan det blev "bättre" Så visst kan det vara onani.....

• Anonym

Jag arbetade på en förskola förr. Där var det en liten tjej som var drygt 1år som onanerade så fort hon hade möjlighet. Mot stolsben, liggandes på golvet på mjuksidjur och liknande, på vilan innan hon somnade. Överallt! Dessutom blev hon jättesvettig och röd i ansiktet. Hon gjorde så i ca 2 år innan det blev "bättre" Så visst kan det vara onani.....

• Anonym

min dotter gjorde så när hon var nått år men det växte bort,hon slutade med det själv sen.men man fick avbryta henne hon kunde gömma sig och"onanera".så hon visste samtidigt att man inte skulle göra så när andra tittade.det försvinner säkert själv men säg till henne om det blir ofta annars kan det nog bli saom nått som är skönt och man kan göra lite överallt.om du förstår vad jag menar

• Anonym

Jag betedde mig också så när jag var liten. Det var mer en typ av onani. Min mor var ganska förvånad och visste inte riktigt vad hon skulle göra. Jag gned mig mot mjukisdjur oftast. Det gick över med tiden men jag har ett svagt minne av att jag gjorde så vilket betyder att jag antagligen höll på ett tag också när ingen såg.

Det är ju inget farligt och jag förstår att du inte blir klokare. Bara bra att det finns fler med erfarenheter eller liknande.

Svar på tråden Min 1-åriga dotter "gnider" sig