• tan73

    Sebastian (Snart del4)

    Hej igen alla därute!!!

    Tyckte att det var dags för en ny uppdatering vad gäller mitt lilla mirakel Sebastian. Imorgon blir han hela 3månader, kan knappt fatta att det är sant!!! Alla som ser honom tror att han är nyfödd för han är så liten.

    Han jollrar och ler, viftar som bara den med armarna och håller på med sin tunga. Han fortsätter att må bra, inga större konstigheter. Det är bara hans sparsamma viktuppgång som bekymrar mig - på 3månader har han bara gått upp 800gr. Äter som en mus, men det har ju med hans lilla magsäck att göra. Sen har han sovit hela nätter sen julas - kan sova 10timmar i sträck utan att äta.

    Vår vardag är rätt så normal nu, allt flyter på. Så länge Sebastian mår bra så mår vi också bra. Han är väldigt omhuldad, alla syskonen är jämt där och gullar och är oroliga ifall han skriker - han mår väl bra mamma?

    Varje gång vi är på sjukhuset kollar dom hans syresättning och den ligger fortsatt lågt, ca 55-65%. Men läkarna tycker att det är så konstigt att han inte påverkas av det och framför allt att det inte syns något på honom.

    Ju mer tiden går, desto mer overkligt känns det att han kanske kommer att lämna oss. Man har ju fäst sig vid det lilla livet, kan inte tänka mig ett liv utan honom.

    För en månad sen blev vi utskrivna från sjukhuset och åker endast in en gång i månaden för kontroll nu. Har varit på bvc några gånger nu med.

    Till alla er som ser att jag varit inne på era sidor och klickat, utan att skriva något - det är när jag har lilleman hängande på armen. Jag tänker att jag ska gå tillbaka och skriva sen,  men ju större han blir desto mindre tid får man att sitta vid datorn. Men i alla fall, så ni inte tror att jag bara är en nyfiken typ som inte bryr mig...

    Och till sist - tack alla som skriver till mig i min gästbok. Jag kommer att svara alla men det kan som sagt dröja...

    Kram på er alla

  • Svar på tråden Sebastian (Snart del4)
  • Tilhi

    Ååh, vad skönt att allt går bra för er! Har ofta tänkt på hur lillkillen har det....Kram

  • ploppviola

    Härligt att höra om lilla miraklet!!!Han e så go.Ska fortsätta hålla tummarna o sända en bön om att han kommer att stanna kvar här Tankar o kramar


    Den utan skuld kastar första stenen
  • bubben7503

    Vad skönt att det går bra med er lilla kille, jag var inne och tittade igår om du hade skrivit något mer om hur ni har det. Jag kommer ihåg eran otroliga berättelse om sebastian, för att min kille och sebastian skulle nästan vara lika gammla nu om han inte hade lämnat oss.Många styrke kramar till er och eran lilla kämpe från mamma till 2jordbarn och 1 ängel.

  • Spaceray

    Hej! Vad roligt att få höra att det fortfarande går bra för er!! Hoppas mirakel-Sebbe stannar till sin ettårsdag så han kan få sin operation!! Han har ju knäppt läkarna på näsan förut, så han grejjar säkert detta också!! Jag hoppas verkligen för er skull!! Många kramar!!


    (¯`°?.¸ ♥ Underbara Ungar ♥ ¸.?°´¯)
  • bubben7503

    Det är så underbart att höra att ni mår bra,Min lilla kille skulle ju också vara 3 månader nu om han hade varit hos oss nu . Lycka till jag blir så glad när jag läser om er.Kram

  • gambler07

    njut av tiden med din lilla mirakel kille, söt som socker...

    skriva i gästböcker är inte det viktigaste utan det du håller i din famn.


    3 små blåbär och 1 litet lingon
  • Ö vik

    Hej! Hur mår lillemannen nu? Hoppas att ni alla mår bra. Kram Övik

  • malachis mamma

    Hej, jag tittar såklart till er med jämna mellanrum. Såg att ni varit på babysim! Han är sannerligen en mirakelpojke, Sebastian

    Kram från mig till er

  • Black Celebration

    Kul att höra att ni mår bra allihopa. Har tittat in hos dig flera gånger; blev så rörd av ditt allra första inlägg om Sebastian. Kram från Nanna.

Svar på tråden Sebastian (Snart del4)