• mrs holiday

Jä-a betapet!!!!

Sååå irriterad på Betapet (ett Alfapetspel på nätet...)!!! För det första går det uuuuselt för mig nu, så dålig rating jag har nu har jag inte haft på över hundra (!!!) matcher. Har förlorat stort tre spel i rad och nu när det äntligen gick hyfsat KOPPLAS JAG UR SPELET!!!... Och det är omöjligt att komma in igen!!! Arrrggghhh, var bara tvungen att ösa ur mig här, är ensam hemma och sitter och kokar över... Och JA, jag är en kass förlorare!....

• Svar på tråden Jä-a betapet!!!!
  • Hellvira
    lillamye skrev 2008-02-06 18:48:44 följande:
    ordprogram finns det? hur kan man fuska i beta?flingflong skrev 2008-02-06 18:42:52 följande:Tyvärr så är det ju många man möter som använder sig av ordprogram, då har man ju ingen chans.
    vill också veta vissa är så jävla bra på ord eller så fubbar dom säkert. Helt säkert
  • flingflong
    ordprogram finns det? hur kan man fuska i beta?
    Det finns, jag lovar. Man trycker in vilka bokstäver man har för tillfället, sedan får man upp alla ord som finns av den kombiationen.
    Livet är för kort för att bråka
  • Hellvira
    flingflong skrev 2008-02-06 18:56:30 följande:
    ordprogram finns det? hur kan man fuska i beta?Det finns, jag lovar. Man trycker in vilka bokstäver man har för tillfället, sedan får man upp alla ord som finns av den kombiationen.
    Vad osportsligt.
  • lillamye

jasså visste inte jag vad heter programmet då?

• flingflong

Vet inte. Det var min sambo som höll på med sånt i sin utbildning inom IT

Livet är för kort för att bråka
  • lillamye

skulle vart kul att veta vad det hette. inte för att jag är en fuskis för jag hatar FUSK jag spelar för skoj

flingflong skrev 2008-02-06 18:58:51 följande:
    Vet inte. Det var min sambo som höll på med sånt i sin utbildning inom IT
  • KatastrofKisseKatt

vaffan.. själv kan jag aldrig få nån rullning. men då förstår man ju hur folk konstant klarar av att rulla. *skitsur*

• sofanda

Jag tycker oxå att betapet är jättekul!

• Hellvira
    KatastrofKisseKatt skrev 2008-02-06 19:01:52 följande:
    vaffan.. själv kan jag aldrig få nån rullning. men då förstår man ju hur folk konstant klarar av att rulla. *skitsur*
    Jag är noob.
    Vaddå rulla? hur gör man det
  • KatastrofKisseKatt

man rullar om man lyckas lägga ut alla sina bokstäver, om jag inte misstar mig.

Hellvira skrev 2008-02-06 19:03:38 följande:
    Jag är noob.Vaddå rulla? hur gör man det
Svar på tråden Jä-a betapet!!!!