• mrs holiday

Jä-a betapet!!!!

Sååå irriterad på Betapet (ett Alfapetspel på nätet...)!!! För det första går det uuuuselt för mig nu, så dålig rating jag har nu har jag inte haft på över hundra (!!!) matcher. Har förlorat stort tre spel i rad och nu när det äntligen gick hyfsat KOPPLAS JAG UR SPELET!!!... Och det är omöjligt att komma in igen!!! Arrrggghhh, var bara tvungen att ösa ur mig här, är ensam hemma och sitter och kokar över... Och JA, jag är en kass förlorare!....

• Svar på tråden Jä-a betapet!!!!
  • sofanda

Finns det fuskmöjligheter???? Jag blev anklagad för fusk en gång när jag lyckades göra en rullning på första ordet....fick massa poäng...men spelar för att det är kul och visste inte ens att det gick att fuska...trist att nu veta att det ev finns de som gör det....

• lillamye

jag har aldrig lyckads rulla är det bara jag som inte kan komma in på beta nu?

• KatastrofKisseKatt

jag har heller aldrig fått till en rullning. fan vad jag ska fuska fr o m nu. *googlar utav bara fan*

• chamar

fusk finns här----> www.ordpussel.se  (bara att skriva in de bokstäver man har så hittar programmet ord åt dig, står även hur många poäng det ger).

• lillamye

här ska fuskas hahaha

chamar skrev 2008-02-06 19:11:03 följande:
    fusk finns här----> www.ordpussel.se  (bara att skriva in de bokstäver man har så hittar programmet ord åt dig, står även hur många poäng det ger).
  • sofanda
    lillamye skrev 2008-02-06 19:12:03 följande:
    här ska fuskas hahaha
    [/citat]
    chamar skrev 2008-02-06 19:11:03 följande:
    [citat]
    Nääää, fy vá trist...nu känns det inte roligt längre!
  • lillamye

trodde ni förstod att det var skämt då jag skrev tidigaare att jag hatar FUSK

sofanda skrev 2008-02-06 19:34:30 följande:
    Nääää, fy vá trist...nu känns det inte roligt längre!
  • sofanda
    lillamye skrev 2008-02-06 19:36:02 följande:
    trodde ni förstod att det var skämt då jag skrev tidigaare att jag hatar FUSK
    ok, ber om ursäkt! Hoppas fler tänker som vi!
  • lillamye

ingen fara jag spelar bara för kul

sofanda skrev 2008-02-06 19:38:07 följande:
    ok, ber om ursäkt! Hoppas fler tänker som vi!
  • lillamye

hahaha den va bra APSELUT aldrig hört det

sofanda skrev 2008-02-06 19:45:20 följande:
    APSELUT!
  • Dino78

Jag älskar med Betapet och fan vad arg man kan bli! Kan heller inte sluta när jag bar förlorar och det har varit gånger då jag tappat typ 200 i rating på EN DAG!!
    Nu har jag inte spelat på ett tag för det gick så bra för mig och jag fick en ranking på 2100 så jag vill ha det kvar ett tag
    Heter Dino78 där som här om ni vill spela nån gång!
    Jag har lyckats med nåt 10-tal rullningar på typ 1000 spel. Tycker det är trist när man spelar mot såna som byter och byter bokstäver och sen passar tills dom får in en rullning. Har spelat mot såna och jag brukar vinna ändå för även om dom får in 80-100 på sitt ord har jag fått sånt försprång ändå.

DIF i själ och hjärta
  • sofanda
    lillamye skrev 2008-02-06 19:46:44 följande:
    hahaha den va bra APSELUT aldrig hört det
    Det var sonens standard kommentar när han var runt tre år....
  • giftgrodan

dino78: fast så kan jag göra ibland Jag VET att det inte är särskilt bra ur poängsynpunkt, men jag kan inte motstå en rullning om den är inom räckhåll..

• Dino78
    giftgrodan skrev 2008-02-07 00:22:55 följande:
    dino78: fast så kan jag göra ibland Jag VET att det inte är särskilt bra ur poängsynpunkt, men jag kan inte motstå en rullning om den är inom räckhåll..
    Nej, jag har gjort det nån gång med. Men jag har råkat ut för spelare som byter och byter och väntar och väntar tills de får en rullning. Jag försöker lägga ord istället för att byta oftast. Vitsen för mig är iaf att vinna
    DIF i själ och hjärta
  • mrs holiday
    Dino78 skrev 2008-02-07 08:12:35 följande:
    Nej, jag har gjort det nån gång med. Men jag har råkat ut för spelare som byter och byter och väntar och väntar tills de får en rullning. Jag försöker lägga ord istället för att byta oftast. Vitsen för mig är iaf att vinna
    Håller med dig, det blir urtrist att spela mot de som bara håller på att byta bokstäver hela tiden, blir ju inget riktigt spel. Själv byter jag boststäver när jag blir frustrerad över att inte kunna lägga något vettigt, som när man får bara konsonanter typ...
Svar på tråden Jä-a betapet!!!!