• Maddish

Skulle du köpa en klänning till din pojke om han hade velat ha en?

Förklara gärna varför du svarat som du gjort.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-07 10:28
    Och hade han fått ha den på sig mer än bara hemma..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du köpa en klänning till din pojke om han hade velat ha en?
  • Röding
    Svar på #22
    alvosk skrev 2008-02-07 11:15:01 följande:
    Nej gud nej nån måtta får de va!!! Men jag skulle knappast springa och köpa en kostym till en flicka helller
    Jag använder ofta kostym och jag är kvinna.
    Det är ett riktigt bra representationsplagg för både män och kvinnor.
  • beavies

Nej, jag vill att min son ska ha killkläder... är så trött på "tjej"färger o klänningar som jag sett på dottern länge nu... roligt med lite "killfärger" nu!

• Moomin
    beavies skrev 2008-02-07 12:28:09 följande:
    Nej, jag vill att min son ska ha killkläder... är så trött på "tjej"färger o klänningar som jag sett på dottern länge nu... roligt med lite "killfärger" nu!
    Vad är killfärger? Min son har mycket blått, rött, brunt, rosa, gult, grönt. Färgglatt framförallt eftersom han är ett barn. Min dotter som föds i maj kommer att få samma kläder...
    Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • Lillstrumpa82

Nej, klänning är för tjejer. Men tycker klänning är ganska opraktiskt på barn oavsett kön, och gillar inte att ha det själv heller...

• milimina

självklart! han ska väl få utforska sin personlighet likaväl som alla barn (åtminste borde de) får. varför ska jag neka honom att ha klänning om han tycker att det är fint, bara för att han råkar vara född med snopp?

• KatastrofKisseKatt

ehh.. nä. han skulle nog inte passa i en!

• Tyler Durden

nej, det skulle jag inte ( har inte blivit så peter siepen påverkad än )skulle nog ljuga och köpa en kilt åt honom!

varför! jag är inte så jäkla PK

• beavies

Dottern har älskat rosa o lila hela tiden o prinsessiga klänningar. Så nu vill jag ha allt förutom det
    Sonen har mest brunt, blått, grått, svart, grönt, vitt, beige

Moomin skrev 2008-02-07 12:31:46 följande:
    Vad är killfärger? Min son har mycket blått, rött, brunt, rosa, gult, grönt. Färgglatt framförallt eftersom han är ett barn. Min dotter som föds i maj kommer att få samma kläder...
  • rosmas

Absolut! Anledning? För att om han vill så får han ha det! Om det inte är jättekallt ute såklart och klänningen är tunn, men hade jag haft en dotter skulle inte hon fått ha det heller.

Svar på tråden Skulle du köpa en klänning till din pojke om han hade velat ha en?