Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • zasata

www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335.html

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

• zasata

Skaffar min Lindex-kortet gör man detta i butik, och får även en chek på 50:- att använda vid ett tillfälle, som kommer hem i brevlådan efter några veckor.

• zasata

detta har diskutterats i  tråden. inga diskutioner här..

papayan skrev 2008-02-07 21:51:09 följande:
    En dum fråga, men är det meningen att man ska/får skriva ut och använda hur många gånger som helst?Jag fick en sån kupong hemskickad, hade ingen aning om att man kunde skriva ut på nätet..Varför skickar dom inte hem flera till en på en gång i så fall??
  • zasata

jag tänkte också för man skall slippa leta efter olika rabatter, diskutteras det en massa får man ändå blädra fram och tillbaka så mkt innan man hittar..

denna där skrev 2008-02-08 08:01:40 följande:
    (nu bryter jag mot trådens regler jag vet!) Jag måste ändå säga att anledningen till att det efterfrågades en kupong/rabatt tråd i huvudtråden var ju för att folk var trötta på kupongtjatet.Borde man inte här i så fall kunna prata om kupongerna och hur de fungerar och så vidare?
  • zasata

jo tänkte inte lägga i ts från början.. men sen börjades det diskutteras en massa endå.. och då hittar man ju inte kupongerna.. det var ju det jag tänkte tanken på denna tråden, lätt att hitta rabatterna..

• zasata

JA TYP 15GÅNGER

Winnie skrev 2008-02-12 19:30:13 följande:
    Är det verkligen nån som testat att använda lindex-kupongen mer än en gång så att ni vet att det funkar? Verkar mysko att de inte har nån slags "spärr" i sitt datasystem eller nåt, vad vet jag.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!