Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

jag visade inget kort.. bara mitt sms.

Winnie skrev 2008-02-12 19:32:49 följande:
    zasata: OK Det lät bara lite för bra för att vara sant .Ska gå dit imorgon igen då.Ang. kappahl-kupongen: man ser ju coop-kort-loggan på kupongen, så det krävs väl att man har ett sånt antar jag?
  • zasata

jag fick både på mail och sms. men har inte medm era kort utan har lämnat det i samband med 25%på en produkt

Kayn skrev 2008-02-12 19:51:01 följande:
    Jo men hade du inte haft ditt kort så hade du väl inte fått smset? Jag har iaf registrerat mitt mobilnr i samband med kortet på nåt vis....
  • zasata

eller skriva ut pappret i länken

nanci skrev 2008-02-12 20:31:54 följande:
    så för att få kapp ahl-rabatten ska man visa ett med mera kort eller sms? vill bara få ordning på allt så jag inte gör bort mig när jag går och storhandlar i morgon ;)
  • zasata

LINDEX

50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online. kod: E30150

30 % rabatt på baby tom 31/3 kod F38007

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

HM har ju annars kompensationsrabatt gånger 2...
    koder: 1304 och 7889

Om du går in här och svarar på några frågor får du en rabattkupong på 20% på valfri vara i en hm-butik. Kommer som ett sms. Gällde dock bara i butik.

hm.mobiento.se/

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

• zasata

hur gör man på hm om man vill skriva in mer än 2 rabatter? dom som ger 50kr var 9 50%på barn plagg?

• zasata

dom gick inte att kombinera

philmKarin skrev 2008-03-14 23:52:36 följande:
    Jag har för mig att man valde handla mera och sedan gick till kassan igen och då kan man fylla i ytterligare en kod....
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!