• Kayn

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

För det är säkert billigare för dom om vi själva skriver ut kupongerna samt att dom kanske från början inte tänkt att man skulle använda flera kanske....

Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn
    philmKarin skrev 2008-02-08 09:48:40 följande:
    Ja... webshopen känner kanske inte av om du är medlem eller inte... Dessutom när jag pratade med personalen i Lindexbutiken i gallerian så sa hon att man inte behöver betala med club-kortet för att få använda kupongen - endast registrera club-kortet .
    Så har jag oxå gjort, bara registrerat det och inte betalt....eller jag har testat båda varianteran och det har gått lika bra
  • Kayn
    Sandra G skrev 2008-02-08 10:25:22 följande:
    Kikade i bildtråden och nån hade skrivit att de använt 2 eller 3 kuponger när de handlat. Kan man använda flera kuponger samtidigt alltså eller?
    Jag har gjrot det, använde två kuponger/plagg när jag handlade igår. På Bamseregnstället blev det två kuponger på jackan och en på byxorna eftersom jag hade returer och då gick det inte att få till med en kupong till men en kupong blev ju rätt bra ändå
  • Kayn
    EnilemmE skrev 2008-02-08 13:29:23 följande:
    Ingen som har länkar till båda då?!?!
    Gå till länken i TS så hittar du länk till båda kupongerna nån sida bak bara....jag la dit dom för några timmar sen
  • Kayn
    Lindex

20% på valfri bh

Internetkod: L28120

Gäller tom 17/2

Har fått detta på mail men har inte testat själv än.
  • Kayn
    Lindex Shop Online

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

Fick detta när jag anmälde mig till nyhetsbrevet, har själv inte testat än så jag vet inte om man måste ange emailadressen som detta erbjudande kom till. Står inget slutdatum.
  • Kayn

Är det inte bättre att inte lägga allt i TS eftersom den ska gälla under en längre tid och vissa rabattkoder är begränsade till viss tid bara?

Alltså....TS bara info om vad som ska skrivas här, som inlägg 35 ung

Tråden....svar på detta....förslag så som jag skrev i inlägg 36 och 37

• Kayn
    zasata skrev 2008-02-12 19:33:40 följande:
    jag visade inget kort.. bara mitt sms.
    Jo men hade du inte haft ditt kort så hade du väl inte fått smset? Jag har iaf registrerat mitt mobilnr i samband med kortet på nåt vis....
  • Kayn

Och det smset, 25% på valfri ord vara, kan man få fler gånger...det har jag testat

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!