• Kayn

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Snorky skrev 2008-02-22 12:06:14 följande:
    Hehe... nu ska jag snart åka på shoppingrunda! Mkt rabatter igen!! hihi! Jag är ju en sån som går på det här med rabattkuponger. Hade jag inte haft de så hade jag inte åkt idag!
    håller med du! jag går oxå på det här med rabatter och kuponger så jag tänkte låta sambon vara hemma med Wille i em, han ska ju iväg igen ikväll till sin bror på kalas men jag får vara hemma med sjuk Wille, så jag tycker det är heeeeeelt ok att jag åker ner och shoppar lite idag
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn

Kollade lite vad jag hade och följande borde väl gå att kombinera utan bekymmer vid ett köp?!

KappAhl
    plagg 1 - 25% kupong från mail
    barnplagg 1 - 25% kupong fått i brevlådan på liten broschyr
    damplagg 1 -  ""
    barnplagg 2 - 25% kupong fått i brevlådan i tidning
    damplagg 2 - ""
    plagg 3 - 25% sms
    samt i herrplagg - 25% kupong fått i brevlådan i tidning

Lindexbutik
    damplagg/underklädesplagg/barnplagg - 30% fått i brevlådan
    valfritt plagg - 30% fått i brevlådan

Hänger ni med hur jag tänker?

• Kayn
    Snorky skrev 2008-02-22 22:39:15 följande:
    Kayn: Så tänker jag också... att det funkar att använda vid samma köp om man fått de "separat" så att säga. Men jag tycker det är skitpinsamt att komma med en hög utskrivna kuponger och ta några olika plagg o använda en på varje, det går emot mitt förstånd... så jag är sån som springer på Lindex flera gånger hellre!
    Fast när det var kuponger att skriva ut med olika rabattkoder använde jag dom tillsammans, men sen att jag gjorde det om och om och om igen...tja svårt att låta bli liksom
    Men som med KappAhl som riktigt gödsla rmed kuponger ibland och då på alla sätt samtidigt så kan dom ju inte neka, hon i kassan bara log när jag sa att jag fått en bunt från olika håll och det enda hon sa var att så länge det är på olika plagg så är det inga bekymmer att använda flera. Fast dom utskrivna hade jag ju inte haft flera i samma köp utan det var ju både utskriven och adressrad i brevlådan jag använde denna gång
  • Kayn
    Sassah skrev 2008-02-23 19:53:18 följande:
    Håller på att beställa lite från Lindex och har hittills använt E30150, V23030, E03001, B23030. Någon som har fler koder som gäller på barnkläder?
    tror inte det, då hade vi nog redan haft dom på listan för jag upplevera tt alla här är snabba att dela med sig när dom har en rabatt eller tre
  • Kayn
    LINDEX
    1.
    Webshop (ingen aning om slutdatum)
    10% på internetshoppen ange kod: E22110

2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

3. Lindex Shop Online (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
    30% på valfritt damplagg: B21030
    30% på valfritt underklädesplagg: B22030
    30% på valfritt barnplagg: B23030

4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    30% för Damunderkläder KOD: V22030
    30% för Damkläder KOD: V21030
    30% för Barnkläder KOD: V23030

5. tom 080228
    OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
    Internetkod: E03001
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...

H&M
    1
    . tom 080228
    10% rabatt på alla barnkläder
    rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
    OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person

2. tom 080228

25% rabatt på valfri vara

rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik

3. följande har hittats på nätet så den som hittade vet inte så mycket mer än själva rabattkoden
    7954 - 25% på valfritt damplagg
    1304 - 50 kr rabatt (har nåt i bakhuvudet att detta kan vara en kompensationskod och då ska man inte använda den fler gånger för det kan man tydligen bli varnad för och det är ju dumt....men den som använder väljer ju själv att använda....  )

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

• Kayn

Nu har jag gjort ännu en beställning i webshopen, blev mest till mig men även en liten tshirt till Wille killen

Iaf så valde jag rabattkod för valfritt underklädesplagg*2 (trosor 2-pack och leggings), valfri vara (jeans till mig) valfritt barnplagg (tshirt till Wille) och sen även 50 kr rabatt över 200 kr. Allt gick igenom men inte en av barnkoderna så jag testade den andra och den gick igenom. Gjorde ju även ett köp igår då jag använde 2*valfritt damplagg, valfritt barnplagg och 50 kr för 200 kr så det var väl därför som barn inte gick igenom så det verkar dom ha koll på men den där 50 kr rabatten vet jag inte om dom har koll på och har dom det så får jag väl veta det i efterhand och då får det väl vara så men går det så går det D

• Kayn
    Snorky skrev 2008-02-23 22:18:14 följande:
    jo, men har du inte redan betalat? då kan de väl inte kräva mer pengar av dig??
    jo jag har betalt och det gick "igenom" båda gångerna så jag tar för givet att det är ok
  • Kayn
    Tildas mamma skrev 2008-02-24 15:54:02 följande:
    Hur är jackorna och byxorna ifrån lindex som är vatten och smutsavvisande?Med alla koder så blir det bara 550 kr för 2 jackor och 2 byxor`?Men är det nåt att ha på dagis och leka i`?Jag måste ju ändå köpa galonisar eller hur
    vi har inte testat att leka med byxorna än men jag skulle gissa att är det inte togregnit ute så ska det inte vara några bekymmer.
    Lady Tess skrev 2008-02-24 17:39:15 följande:
    Med alla koder skriver ni men när jag försöker på lindex.se så går det bara att regga en kod!Hmmm hur gör man?
    jag shoppade allt jag skulle ha och la sen in koderna en efter en på slutet, kolla så du inte lägger in samma kod bara men annars ska det inte vara några bekymmer....
  • Kayn
    Karedo skrev 2008-02-25 09:24:28 följande:
    När man skriver ut en rabatt, är det bara att lämna fram den då i kassan även om den är utskriven från en data?Knäpp fråga kanske
    japp
  • Kayn
    LINDEX
    1.
    Webshop (ingen aning om slutdatum)
    10% på internetshoppen ange kod: E22110

2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

3. Lindex Shop Online (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
    30% på valfritt damplagg: B21030
    30% på valfritt underklädesplagg: B22030
    30% på valfritt barnplagg: B23030

4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
    30% för Damunderkläder KOD: V22030
    30% för Damkläder KOD: V21030
    30% för Barnkläder KOD: V23030

5. tom 080228
    OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
    Internetkod: E03001
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...

H&M
    1
    . tom 080228
    10% rabatt på alla barnkläder
    rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
    OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person

2. tom 080228

25% rabatt på valfri vara

rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik

3. följande har hittats på nätet så den som hittade vet inte så mycket mer än själva rabattkoden
    7954 - 25% på valfritt damplagg
    1304 - 50 kr rabatt (har nåt i bakhuvudet att detta kan vara en kompensationskod och då ska man inte använda den fler gånger för det kan man tydligen bli varnad för och det är ju dumt....men den som använder väljer ju själv att använda....  )

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!