• Hallonbusken

Juli-bäbisarnas fortsättningstråd!

Dags för en fortsättning på julibäbisarna upptäckte jag när det inte gick att göra fler inlägg i vår gamla tråd, så här kan vi fortsätta ventilera våra känslor och upplevelser under våra så hett efterlängtade graviditeter!
    Hoppas alla "gamla" hittar hit och nya är givetvis varmt välkomna också!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 08:59
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m26678168.html

• Svar på tråden Juli-bäbisarnas fortsättningstråd!
  • Rolla

Det ska absolut bli riktigt kul o få shoppa klädder..... Oh va jag längtar... Ska oxå försöka ta reda på vad det blir på UL nästa vecka o efteråt ska jag ut o köpa något fint till bebisarna.. Har sagt att efter varje UL så ska jag köpa något som belöning på att allt går bra...:)

• Tualisa

VI var och handlade lite små bodysar efter vårat UL det kändes underbart att få göra det och tänka att allt kommer gå bra. Har packat in alla små kläder jag fått av mina systrar  i en garderob. Nästa helg ska vi kolla vagnar

Lilla knyttet, BF 14 Juli
  • Cattizzz83

Va på UL idag! allt va jättebra!!! Blev flyttad några dagar til den 25e.. ska ändra listan oxå.. men läkaren kunde inte riktigt se allt som han ville så vi har fått en UL tid till! Den 5e mars!!!
    Och man kunde inte se denna gången vad det va för sort!! hehe :)

• Cattizzz83

080702 hjalmarborgen, Hallonbusken - BM 17/3
    080707 sannispannisen, Keyla76
    080709 Skogsmulla - BM2 19/3, Aannaa
    080711 Beautiful86 - BM 21/2
    080714 Tualisa - BM 4/3, Chili1 - BM 6/3
    080715 Nunnefjäril
    080716 Kaktusblomma UL 20/2
    080723 JossanW
    080725 aeo83 - BM 080115
    080725 Cattizzz83 - UL 2 5/3 BM 25/3
    080727 Velan - UL nr 2 25/2
    080729 Rolla - UL 27/2
    080730 LiseM

Uppdaterade listan!

• Tualisa

Va spännande, då får du se bebisen en gång till ååå vill jag oxå göra. sitter här och vill att bebisen ska sprattla lite i magen idag så jag slipper bli så nojjig. Förstår inte varför man kan bli så nojjig ibland utan anledning.. iallafall jag

Cattizzz83 skrev 2008-02-19 18:46:37 följande:
    Va på UL idag! allt va jättebra!!! Blev flyttad några dagar til den 25e.. ska ändra listan oxå.. men läkaren kunde inte riktigt se allt som han ville så vi har fått en UL tid till! Den 5e mars!!! Och man kunde inte se denna gången vad det va för sort!! hehe :)
  • Hallonbusken

Är oxå nojig emellanåt, särskilt förra veckan då bebis inte alls rörde på sig mycket. Men det har jag fått igen de senaste dagarna, med råge! Det lilla buset härjar titt som tätt under dagen och igår kväll var det nästan så det kändes på utsidan (svårt att avgöra när man känner själv). När pappa skulle känna efter så var det givetvis stiltje ...

• Tualisa

Jag har känt jätte mycket sista veckan, fast bara kittlingar och inget som sambon känt. men sista dagarna nu så har bebisen varit så lugn... önskar jag kunde få mig en liten spark snart

• Hallonbusken

Om en sådär 10 veckor är vi nog glada om det är lite lugnt i magen ett tag tror jag!
    Jag inser att jag är en baby-shopaholic ... Har ju inhandlat lite kläder, skötbord och knappt mer än beställt barnvagn - nu är jag i full gång med att leta efter en praktisk och snygg skötväska. Sambon har ju inte vett att hejda mig heller! Men det är ju så kul!!

• Cattizzz83

Ja det ska bli mysigt med ett UL till!!! DEt gör absolut ingenting!!!

Jag blir oxå jättenojjig ibland.. har det vatt lugnt ett tag så blir jag supernervös, försöker buffa lite på magen.. men nu dom senaste dagarna så har Liten buffat på ganska rejält! igår kväll va h*n helt uppspelt där inne! hehe :) Snurrade rundor och köände rejäla buffar!!! Så mysigt så!!!

• Tualisa

Ska du oxå gifta dig den 24 maj? hihi.. det ska jag.

Cattizzz83 skrev 2008-02-20 11:42:03 följande:
    Ja det ska bli mysigt med ett UL till!!! DEt gör absolut ingenting!!!Jag blir oxå jättenojjig ibland.. har det vatt lugnt ett tag så blir jag supernervös, försöker buffa lite på magen.. men nu dom senaste dagarna så har Liten buffat på ganska rejält! igår kväll va h*n helt uppspelt där inne! hehe :) Snurrade rundor och köände rejäla buffar!!! Så mysigt så!!!
Svar på tråden Juli-bäbisarnas fortsättningstråd!