Inlägg från: Lilith74 |Visa alla inlägg
  • Lilith74

Barnvagnsfärg

Halloj!

Här kommer en lite fånig fråga... vi ska köpa en Emmaljunga Duo Kombi. Jag tycker att den beiga varianten är snygg, men kanske en aning opraktisk eftersom den kommer att bli smutsig snabbare. Maken tycker den mörkblå. Men jag tycker att ALLA har mörkblå vagn och jag vill ha något lite fräschare och ovanligare.
    Vad säger ni, ångrar man sig om man köper en ljus vagn och får den nedstänkt och med hundtassavtryck efter en månad?

• Svar på tråden Barnvagnsfärg
  • Lilith74

helen - äter inte barn ständigt i vagnen? Det trodde jag? Glass, saft, välling, bananer... Hur undviker man det?

Klart att man kan ha på regnskyddet och skydda vagnen, kanske blir de inte så smutsiga. Jag lutar mer och mer åt den beiga!

• Lilith74

Helene, ok, jg tänkte kanske på lite större, typ 3-4-åringar. men visst kan man sitta på en bänk, det är ju trevligare än att kasta i sig i vagnen.

Det är den beiga smarten jag också tänkt mig, Lallan, Smart Duo Kombi. jag tycker att den är ursnygg. det finns en som ser vit ut också men den är nog för känslig.

• Lilith74

Ok Helene låter som om du har en del nojjor...
    Tänker nog definitivt ha 3-åring i sittvagn...

• Lilith74

Ja nog kan en 3-åring både åka vagn och dricka vatten eller äta frukt i vagnen utan att det är något konstigt med det.

Jag tror att det blir det beiga vagnen, alltså Emmaljunga Smart Duo Kombi. Den är sååååå snygg.. Räknade barnvagnar på stan igår (inte i Sverige) och av 100 vagnar var en röd (EN!!!) och resten mörkblå eller svarta. Kul med en annan färg tycker jag!!

Lilith

Svar på tråden Barnvagnsfärg