Inlägg från: Anonym (rädd tjej!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rädd tjej!)

rädd för att bo kvar i malmö

jag bor i Angered(göteborg), samma här. Blev misshandlad ordentligt för 2 år sedan... Välkommen till det NYA kulturberikade sverige säger jag bara...bullshit! Är man inte rasist innan så finns tyvärr risken att man blir det när man bor i en förort.. synd att dom inte blandar mera...

• Anonym (rädd tjej!)

kan även erkänna att jag har burit fällkniv,pepparspray och överfallslarm flera gånger.. jag går inte ens ut på dagen längre..så illa är det..

• Anonym (rädd tjej!)

det är ju vardagsmat tyvärr..och bränder och överfall och våldtäckter ja you name it.. heeela tiden verkligen..SJUKT är vad det är!!
    Anonym (Flyttat) skrev 2008-02-11 00:33:23 följande:

Var i Angered förra veckan. Då hände inget men sist jag var i november tror jag var det ju en skottlossning där som du kanke vet. Det kunde vara jag och min vän om vi kommit några min tidigare.
    Man går fan inte säker någonstans
  • Anonym (rädd tjej!)

säger inte att det enbart är i förorten.. jag vågar inte vara i stan heller kan jag lova.. men när man bor i skiten märker man ju mest av det...skyller inte heller enbart på invandrarna jag tycker bara det är idiotiskt att flytta alla invandrare hit.sätt några i Örgryte och Askim så ska vi se vad som händer.
    Anonym (Mr . X) skrev 2008-02-11 00:39:52 följande:

Har vänner i Majorna & Linné (Gbg - centralt, "finare") och där är det inte bättre än i förorterna kan jag lova. Gäng med småungar som håller på med avancerad kriminalitet, så att skylla på invandrarna eller förorterna är lite väl hemmablint.
Svar på tråden rädd för att bo kvar i malmö