Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Min 1-åring blöder från snoppen

Hittade tråden då jag sökte kring samma sak...

Och ja, jag har pratat med flera på sjukhuset och VC och vänder mig inte enbart till fl...
    Men ibland är det skönt att läsa om andra som varit i samma situation...

Så, nu till saken då. Märkte för en stund sedan att min 2-åring hade blod i blöjan och det verkar komma från snoppen. Drog tillbaka förhuden för att se varifrån blodet kom och det ser som sagt ut att komma från toppen på snoppen. Men det är ju svårt att säga. Man vill ju inte dra och hålla det bakåt så länge och sonen sitter ju inte heller i still så länge...

Han har aldrig blött förut och jag har inte heller dragit förhuden bakåt förut. Det dumma är att vi är bortresta och akuten här där vi är ville inte ha dit oss. De skulle stänga efter 2 h och hade lång kö redan. De sa att jag skulle ringa och åka till  någon annan stad. Båda är 1h bilresa bort. Pradade också med vårt "hemsjukhus" och de tyckte vi kunde avvakta lite med tanke på vår situation och var vi är.

Vad beror dylika saker på?????

Hur har det gått för er andra som råkat ut för samma sak? Har det bara  kommit blod en gång och sedan gått om, eller? Det är ju färskt blod inne i snoppen nu...

Om det inte blir värre så skulle vi vänta till måndag och lämna in urinprov då. Det är meningen att han ska opereras på tisdag för att testikeln inte sjunkit ner... Så det verkar ju som om operationen blir framflyttad då... IGEN! Det är fjärde gången isåfall. Han råkar ALLTID bli sjuk strax innan. Typiskt eller hur

Men som sagt, hur har det gått för andra i samma situation???

Svar på tråden Min 1-åring blöder från snoppen