• Anonym

Utomkvedshavandeskap

När, vilken vecka, och vilka symtom hade ni när ni hade utomkvedshavandeskap?
    Jag är i vecka 9 och har lite ont på höger sida, vid blindtarmen ungefär eller ovanför blygbenet. Det känns lite som man har en utspännd bubbla. Det gör inte ont, utan känns lite som jag får som en sträckning. Jag brukade känna så här när jag hade ägglossning. Det gör inte ont när jag trycker. Jag har inte haft några blödningar eller konstika flytningar och jag har ingen feber.
    Jag har blivit mer svullen på ena sidan magen, kan det vara blod somm samlas?? Men borde jag inte ha ont då?

• Svar på tråden Utomkvedshavandeskap
  • Anonym

Mer?
    Ni som hade, var ni mera svullen på ena sidan? Kanske det bara är en nerv som är i kläm. Men det känns faktiskt som om man skulle har ägglossning på ena sidan. Det är som lite känningar bak i ryggen. Känns lite som att jag inte kissat på länge, men jag gjorde det nyss! När livmodern växer, kan det kännas mera på ena sidan då??

• Anonym

Wellah--> Det är så jobbigt att vara så orolig. Jag har försökt leta på näten. Men det står så lite om symtom.

• Anonym

Wellah--> Vad gullig du är, det stämmer säkert. Men att jag är mer svullen på ena sidan gör att man blir lite nojjig. Men jag kanske är lite snebyggd och kommer att ha en mage på sniskan!

• Anonym

Kanske har det loggat in någon annan som vet!

Svar på tråden Utomkvedshavandeskap