han slog mig
Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?
Nån i samma situation??
Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?
Nån i samma situation??
Men varför ska du leta efter honom?
Du ska tänka mest på er dotter och dig , han får tänka på sig: Har han druckigt och kör samt har slagit dig ( för en skitsak!) ahde jag ringt polisen och sen tagit dottern med mig och åkt någonannanstans om jag kunde. Skulle definitivt sovit kloss till dottern iallafall, helst med låst dörr!
Aha nu såg jag han tog bilen,då förstår jag!
det är inte min dotter utan hans. Han har allafall inte tagit bilen..
Vet inte vad jag ska göra..
har du dottern hos dig nu???
Tänk dig för en extra gång. du ska inte stanna hos någon som honom.
OK- det är inte din dotter men likväl ett barn som ska skyddas, i det här fallet av dig. Hade ändå sovit hos henne ( om inte hon är sådär 15 år..) Han bör inte vara ensam ned henne när han är full. Imorgon hade jag talat med honom och visar han inte rejäl ånger över detta hade jag lämnat honom direkt ( förmodligen hade jag packat inatt). kanske polisanmälan också, men det beror på hans resonemang..
Frågan är vilket humör han är på när han kommer hem och kanske druckit ännu mer ? Agressionerna kan ha växt till sig till enorma mått. Har du och dottern någon möjlighet att sova hos någon annan i natt ? Kompis ? Föräldrar ? Har själv levt sambo med en agressiv man, speciellt när han hade druckit alkohol.
dotter är hos sin mamma, tack gode gud för det. men hon ska komma hit imorgon, vet inte hur jag ska göra med henne.. Måste skydda henne och har sagt att jag kan dö för hennes skull. Väckte sambons bror övet 20 mil härifrån och berättade vad som hänt.
sambon, exet what ever.. sover nu i sin dotters rum.
Han har sagt han ångrar sig och inte vet vad som flög i honom.
Jag har sagt jag hatar honom, han svarade att han också gör det. men vad hjälper det??