• Fe73

Design & Kreativitets Tråden 1

Tack E för att du kunde komma förbi med väskan! Kul att se Dig igen.

Har tapetserat klart garderoben idag då sonen sov 3 timmar...jösses, har inte hänt sen pytteliten tiden. Skall köpa lite vit färg sen ta kort på det hela.

Tänkte trycka göra o trycka scarfar...kan det vara nåt..kan vara kul om man har tex en enfärgad tshirt...tänker barn nu alltså....

Tjings

• Fe73

Godmorgon,

Nu har vi lite nyheter i min kreativa mapp...take a look!
    Måste testa om jag kan lägga in bild här...

• Fe73
    Sötis: Det är både svällfärg o inte...jag är inte jättestolt över den :)) men man måste ju försöka göra nåt av sina misstag...
  • Fe73

Förresten...hade FL kompisar hemma i måndags och Anton hade lejonbodyn på sig och den fick beröm eller du fick beröm för dina tryck...dem hade kollat Hiskon också.

Hiskon...hur hittade du på det eller vad står det för?

Mitt märke heter Fe och e en liten Fe...mina initialer.

• Fe73
    Trolle i blått.jpgLåt mig presentera TROLLE...nu finns han i mönsterform i mitt galleri. Framavlad under gårdagen och tryckt på kvällen.

Jag tycker det är såååå roligt det här med tryck fast lite knepigt med all tvättning, torkning...det tar sin tid.

Trevlig helg tjejer.
  • Fe73
    Fe- är det så det funkar i affären du hade dina saker i också

SVAR: Det hade du gärna fått men jag tror inte jag skall ha butik iår...vill vara med Anton denna sommaren :)
  • Fe73

Hej o välkommen Kajsa Kavat,

Jättefina saker!

Sötis-Dna designandart.se ... kolla upp det men som sagt de tar lite mycket betalt för nån som är så liten ... men för att få ut sitt märke lite mer kanske...

• Fe73

I helgen har jag varit i Västerås och där hade de ett mysigt ställe som hette Vallby som var jättemysigt med hantverk och lite gammal stil...kunde köpa karameller i strutgammeldags...iallafall så fick man dreja sin egen skål för endast 50kr, samt lackning.

Har alltid velat testa på att dreja och det var verkligen hur kul som helst.

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1