• Anonym (Ledsen)

Män och bröst!

Sähär ligger det till hos oss.

Min sambo har sagt till mig vid ett flertal tillfällen att ser han på en kvinna så tittar han alltid in brösten först. Han är besatt utav bröst och går han på krogen så ser han bara bröst!
    Han har en väldigt stor filmsamling och kan säga i vilken film som vilken tjej visar brösten. Även att han gillar och sitta på internet och titta på tjejers bröst.

Detta har sårat mig och jag kan inte alls med det. Är alla killar såhär?
    Åt mig tittar han inte ens... Vi är rätt så unga båda två och har bott tillsammans i 1 ½ år och väntar nu vårt första barn ihop!
    Jag kan inte sitta och titta på en film med honom om det nu kommer upp bröst, då går jag.
    Uscha.. är det någon som förstår? Eller tycker ni bara jag är dum??

• Svar på tråden Män och bröst!
  • iloniz

Alla är inte så!!! Min kille älskar mina bröst! Mer så att inte jag gillar dem!

• lex

Hur gammal är han?? 12År??

Så där håller ju små killar på med.
    Alla är faktiskt inte så.
    Prata med han, skulle må dåligt om min man höll på så.

• lex

Hur gammal är han?? 12År??

Så där håller ju små killar på med.
    Alla är faktiskt inte så.
    Prata med han, skulle må dåligt om min man höll på så.

• Anonym (Ledsen)
    lex skrev 2008-02-11 18:16:01 följande:
    Hur gammal är han?? 12År??Så där håller ju små killar på med.Alla är faktiskt inte så. Prata med han, skulle må dåligt om min man höll på så.
    Nä, 26
    Tar jag upp det så tycker han jag bara är fjantig och skrattar åt det!! Fundersam
  • ladythewinter

Det är ju lite fjortis stil tycker jag.. vuxna människor håller "oftast"  inte på så..
    När jag frågar min man som är 27 säger han att det första han tittar på är ögonen, brösten har ingen betydelse.
    och jag tror de flesta karlar ser det så..

• iloniz
    ladythewinter skrev 2008-02-11 18:18:49 följande:
    Det är ju lite fjortis stil tycker jag.. vuxna människor håller "oftast"  inte på så..När jag frågar min man som är 27 säger han att det första han tittar på är ögonen, brösten har ingen betydelse.och jag tror de flesta karlar ser det så..
    Håller med.. så säger min kille med.. ögonen är det första... sen personligheten... han är 30 år!
  • Anonym

Skulle bli arg som f-n, var lika fjantig tillbaka, kommentera vilken bula den där å den där killen ha, så får han se hur roligt det är!

• Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2008-02-11 18:21:52 följande:
    Skulle bli arg som f-n, var lika fjantig tillbaka, kommentera vilken bula den där å den där killen ha, så får han se hur roligt det är!
    Nä, det tänker jag inte göra.. så lågt tänker jag inte sjukna
  • Trialanderror

Nog för att jag älskar tuttar.
    Tittar även gärna om tillfälle ges.
    Men man måste ju göra det med finnes...

• Trialanderror

Eller rättare sagt jag tittar mycket gärna, uppskattar tuttar i enorma mängder.
    Fast hans inställning verkar ju rätt fånig.

Svar på tråden Män och bröst!