AVA riga!
Hallå!
Det värsta är att man säkert kan bli fundersam på alla kliniker som finns som utför ÄD. Vill de bara tjäna pengar eller vill de verkligen hjälpa oss.
Skulle också vilja veta om någon blivit gravid på AVA-Riga! Finns det någon som läser här som lyckats? När man läser i EGV-tråden har ju ingen lykats där heller så ibland undrar jag.
Raspberry81 Din idé om att ställa samma frågor låter bra tycker jag. Jag känner mig också lite paranoid, fast jag vet egentligen inte varför. Men min känsla när vi var på kliniken var just att de kan ju bara fejka en insättning av ägg. Fast å andra sidan kan de kanske inte lura oss så!
Jag blev inte helt lugn av mitt besök i Riga, fast det kan ju ha med hela ÄD-projektet att göra. Mycket pengar och osäkert resultat. Och en massa (läs 7-8 stycken) gravida tjejer kom till väntrummet medans vi var där. Har de kanske en vanlig mödravård också? Eller var det reklam för kliniken!
Samtidigt så orkar vi nog inte byta klinik ändå. För vem vet vilken klinik som är bättre egentligen. Och min man har sagt att han inte vill lämna sperma över hela Europa! Vem vet vad de använder superb överbliven sperma till. :)
Längtansmamman Lycka till!! Skriver dig när mitt huvud är mer koncentrerat.
Skönt att ha er alla här i en förvirrad situation.
KRAM Ninnie