• Spirit

~~~***~~~35+ Kajsans Kompisar~~~***~~~

Kikar in och tackar Bella för nya tråden.
    Får skriva mer imorgon nu måste jag soovaa!

• Spirit

Hej tjejer!

Vinkar lite på kvällskvisten
    Undrar vart Bella tog vägen??

Kram

• Spirit

Halloj!

Idag har Fabian haft kompisar här och lekt, kul!
    Fast de fick inte leka med hans hammare...!!!
    Och det var väl tur

Annars går det bra med sprayandet, lite biverkningar som svettningar och så men det går an. Ska ta blodprov på torsdag och se om jag är nedreglerad eller ej. Håll tummarna!

Nu ska jag dricka lite te och försöka lägga mig någotsånär tidigt......

• Spirit

Hej på er!
    Fick inga vidare resultat i torsdags varken på vul eller blodprov så nu får jag höjd dos och fortsätta med spray i två veckor till innan nästa kontroll....

Annars är det full fart. Fabian kan stå på skridskorna själv nu och försöker göra fart

• Spirit

Fröja - bokrea....
    Jag har oxå läst kataloger och inser att det finns en del som jag vill ha (särskilt kokböcker!). Men plånboken säger nej just nu

• Spirit

Kaj - vi hoppas på skottår

Bella - värdena ja... först tar man nässpray för att man ska bli helt nedreglerad (typ som i klimakteriet). Det var det som inte hade funkat denna gång.

Sen tar man hormonsprutor för att det ska bli massa äggblåsor, när de är "mogna" får man ta ägglossningssprutan och sen åka till kliniken 12 timmar senare.
    Den sista sprutan är läskig, senaste försöket klarade jag inte att ta den själv.....panik och sambon fick hjälpa till.

Nåja, på onsdag för vi se hur det ser ut.

• Spirit

Fröja - visst är det kul med alla nya ord och ordvändningar
    Fabian förstår min och din, häromdan kom en mening med 11 ord :
    "Om Fabian bankar (=hamrar) på morfar-bilen så säger morfar aj aj"

• Spirit

Bella - vet faktiskt inte varför nedregleringen inte fungerar denna gång. De två gånger tidigare har det gått som på räls....
    Våra första två frysisar klarade inte upptining. Av de andra två var det bara ett som blev bra, det fick vi ju tillbaka och blev plus men sen tidigt mf.

På onsdag är det dags igen för blodprov och vul. Håll tummarna då!!!

• Spirit

Snabbt besök här innan nattning av mamman....
    Behöver sova!

Nu var värdena bra, så idag började jag med sprutorna. Skönt, ja inte själva sprutan alltså men att vara på g igen

Svar på tråden ~~~***~~~35+ Kajsans Kompisar~~~***~~~