~~~***~~~35+ Kajsans Kompisar~~~***~~~
*VinkVink* på kvällskvisten.
Tack för länken Kajsan; och Bella, du är fantastisk som sköter om oss i denna tråd!
Ni är underbara människor allihop här inne!
Kram Sussi
*VinkVink* på kvällskvisten.
Tack för länken Kajsan; och Bella, du är fantastisk som sköter om oss i denna tråd!
Ni är underbara människor allihop här inne!
Kram Sussi
Jag är här..
Men är slut till både kropp och själ..
Det är slitigt att flytta, jobba,renovera, sköta om barn och hund samt vara en trevlig partner.
Ni pratade om bantning, jag är en bantardrottning! Har nog bantat halva mitt liv, utan framgång. Min osunda relation till mat och sötsaker, sitter djupt rotat i mitt inre. Jag är en matmissbrukare som äter när jag är glad, ledsen, stressad, trött osv.. Det vore min högsta önskan att få bukt på detta och nå en sund vikt. Trådsaml blir jag aldrig men en hälsosam vikt vore inte fel.. Detta vart ett ego inlägg, men jag läser allt ni skriver och det är väldigt kul att få följa er i era liv.
Kram Sussi
Vinkar till Datanissan som är online..
Vilken fin mage Bella..
Fröja: Bitterfittan?!?
Blev nyfiken vad är det för bok?
Vinkar och säger HEJ till alla er andra, är inne och läser men är mycket dålig på att kommentera, sorry..
Känner mig fortfarande trött och sliten,får väl skylla på det..
Kram Sussi
Fröja: Bitterfittan?!?
Blev nyfiken vad är det för bok?
Vinkar och säger HEJ till alla er andra, är inne och läser men är mycket dålig på att kommentera, sorry..
Känner mig fortfarande trött och sliten,får väl skylla på det..
Kram Sussi
Marle: So nice skrev så bra så jag kan bara instämma..Har ju oxå en separation bakom mig, jag gick och mådde så dålig en längre tid, sa egentligen inget om det till mitt ex men när vi sen väl pratade eller vad man nu ska kalla det, så var det försent. Jag
hade i mitt huvud redan bestämt mig och var redan på jakt efter lägenhet åt mig och mina(våra!) två tjejer. Jag levde som ensamstånde i ett förhållande om ni förstår, kände mig nedtryckt och vissa dagar kändes det som om jag inte nådde över skokanten och att jag inte var vatten värd, usch och fy! Jag tackar gudarna för internet
, började chatta och kände att jag fick tillbaka mitt värde som människa, och tack vare det tog jag mig loss annars har jag nog suttit kvar i samma sits än idag! Ve och fasa!
Nu vart det ett ganska negativt inlägg, men jag vill bara att du vet att vi finns här för dig!
Många kramar Sussi
VinkVink till Bella som är online!
Hej till alla på kvällskvisten..
Så det var ingen ny bebis som ville komma till världen på Isas 3 års dag..Kalaset är just avklarat och hon ligger nöjd i sängen med alla sina presenter...
Tänkt att vi hängt här i tråden i över tre år nu, vart tar tiden vägen?!?
Nej nu ska jag slappa i soffan.. Tjing.
Sussi
Isa niger och tackar för gratulationerna..
Ja ska ila in i era db och lusläsa..
GLAD PÅSK KÄRA CYBERVÄNNER