• Anonym

tarmproblem efter graviditet?

Efter mitt första barn blev min mage likadan..Och har hållt i sig i 4 år nu..Var hos läkaren senast förra veckan..Men som de sagt innan så är det stressmage.Alltså ngt man får leva med.Jobbigt när man får springa på toa o alltid ha lös mage..O sen känna sig som gravid jämt med svullen mage är inte kul..Hade hoppats de hittade ngt men inte..då hade man kunnat göra ngt åt det..Med stressmage finns det ju inget o göra..

• Anonym

Måste sprinag på toa ca 5 ggr på morgonen,sen är det någorlunda bra tills kvällen för då svullnar magen upp ist..o blir gasig..Fick ta 6 olika blodprov,vet inte vad allt var för o fick resultaten 3 dgr efter..att det inte var ngt..O sen fick jag göra en såndär undersökning som hon kikar med ngt rör i magen,otrevligt men ofarligt..kommer inte ihåg vad det heter men fick ligga i en gynstol o hon kollade..Inte roligt alls me men..

• Anonym

Ja det o leva med det är inte roligt jämt men man lär sig tyvärr göra det..Finns inte så mkt till alternativ..Vissa dagar kan vara bättre men de dåliga är flest dgr..

• Anonym

Prövade ngt som heter Dida i hälsoaffären..den var bra ett tag o hade en normal mage men sen slutade den verka..Men pröva olika grejer..

Svar på tråden tarmproblem efter graviditet?