• Anonym

Lön som lokalvårdare

Är det någon här som vet vad en lokalvårdare( tex kontors städning )har i lön.
    Eller en som jobbar inom äldrevården, utan utbildning. 46 år gammal.

• Svar på tråden Lön som lokalvårdare
  • Anonym

Tack för era svar! Vet inte om det är svårt att få ett städjobb, för jag har sett att dom vill ha utbildade. Nu är jag ju i och för sig lite äldre, har jobbat inom lokalvård och konferans samt reception tjugo år. (på samma ställe). Första tio åren bara lokalvård men utan utbildning, det är väl tuffare idag. Ska man söka nytt arbete så måste man väl ha utbildning i dagens läge.

• Anonym

Anonym (kommun) skrev 2008-02-17 19:40:00 följande:

SKa du söka lokalvårdar jobb så står det ofta att SRY utbildning är önskvärt (iallafall hos oss) men vet inte om vi har det som krav. Men det underlättar ju som sagt alltid om man har intyg från tidigare arbete. Sök och hoppas du lyckas få in en fot.Lycka till.Vart i landet bor du?I Gbg söker de till sjukhusen ganska ofta
    Tack för rådet! Jag bor i stockholm.
  • Anonym

Jag jobbar som lokalvårdare hos en privat städfirma. Tillsvidareanställning heltid. Tjänar 18000.
    Är 30 år och har jobbat med lokalvård i fem år.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-02-18 20:09:59 följande:
    Jag jobbar som lokalvårdare hos en privat städfirma. Tillsvidareanställning heltid. Tjänar 18000.Är 30 år och har jobbat med lokalvård i fem år.
    oj! Det var ju bra lön.
Svar på tråden Lön som lokalvårdare