Inlägg från: skåne tjej |Visa alla inlägg
  • skåne tjej

Vitvaror från rusta?

Jag tror att det lönar sig att köpa "riktiga" vitvaror med kända varunamn eftersom det verkligen är ngt som man normalt sett använder ofta.
    Miele är ju t.ex outstanding vad gäller tvättmaskiner och torktumlare.

• skåne tjej

Men det finns ju alltid måndagsexemplar av alla märken. Letar man tillräckligt länge så hittar man alltid någon som är missnöjd.
    Jag menar på det stora hela så är miele mkt bra, annars hade de inte jämt vunnit alla tester!

Gyllan skrev 2008-03-05 00:57:36 följande:
    Det behöver ju inte vara bra bara för att det är ett dyrt märke, mina föräldrar har en Mielediskmaskin som, varit trasig sen i oktober. De har varit på plats i huset fem, sex gånger för att laga, men det har aldrig fungerat i alla fall. Mamma har dessutom fått ringa och TJATA massor för att de ska komma tillbaka och titta på maskinen, det kan gå veckor utan de hör av sig. Nu var de och hämtade maskinen till sitt center för tre veckor sen, när mamma ringde förra veckan sa de att de tidigast kunde komma tillbaka om tre veckor till. Och de vet dessutom INTE vad som är fel på maskinen, men den går inte. Jag har verkligen fått en annan syn på Miele som ju ska vara sååå bra. Sen skulle jag inte heller köpa något som inte är A-klassat,,så skull enog inte handla vitvaror på Rusta...
Svar på tråden Vitvaror från rusta?