• Sencha

Var lägger/hänger du dina kläder på kvällen?

Du klär av dig på kvällen för att gå och lägga dig. En del av kläderna du tar av dig är fortfarande fräscha och kan användas minst en dag till. Var lägger/hänger du dessa kläder?

Väntar tillökning i juli
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var lägger/hänger du dina kläder på kvällen?
  • Mamsen 25

byter varje dagGeneradså det blir ju alltid tvättkorgen...men om det nu skulle vara nåt plagg jag har två dar så hängs det upp på garderobsknopparna i sovrummet Flört

*Fru Arvidsson 22/6-07*
  • Havsjungfrun

På en hurts på badrummet.

• W W
    Sencha skrev 2008-02-14 18:37:51 följande:
    Frågan gällde de kläder som inte ska tvättas.
    jag läste det sen.. men allt utom det som slängs på golvet kan användas igen så jag svarade ändå på frågan..
  • MajaMaria79

I en hög på golvet, kallas av sambon helvetshögen. Men vad som skiljer den från t-shirts och kalsonger utspridda här och var vet jag inte.

• vinylblomma

Jag försöker att hänga dom kläder jag ska anvnda nästa dag på en stol, men katterna gör allt för att de ska ligga på golvet.
    Övriga kläder hamnar på golvet eller förhoppningsivs i tvättkorgen.

• bambigirl

Annat: På maken tyngdlyftarstång (eller vad det heter) som just för tillfället inte har något annat ändamål.

• Ankissen

Jag hänger mina kläder på en stol i ett litet rum intill sovrummet. Mannen lägger sina på golvet, i en hög, där han står och klär av sig.
    Elliots kläder hänger jag på en liten stol i hans rum. Hoppas han lär sig mer ordning än pappa...

Mamma till världens sötaste Elliot
  • snillis

Har en stång med krokar i badrummet där sådana kläder hänger. Ibland är det väldigt fullt där

• Jessica24

Det händer vid väldigt få tillfällen att jag använder kläderna i mer än en dag. Beror inte på något särskillt, men jag tycker det är fräscht att ta på sig nytvättade kläder då man har duschat, så därför åker allt i tvättkorgen.
    Men vid de få tillfällen jag använder typ byxor dagen därpå, så hänger jag dom över en stol.

Skulle ALDRIG hänga in använda kläder i garderoben bland en massa nytvättade.

Svar på tråden Var lägger/hänger du dina kläder på kvällen?