Var lägger/hänger du dina kläder på kvällen?
Du klär av dig på kvällen för att gå och lägga dig. En del av kläderna du tar av dig är fortfarande fräscha och kan användas minst en dag till. Var lägger/hänger du dessa kläder?
Du klär av dig på kvällen för att gå och lägga dig. En del av kläderna du tar av dig är fortfarande fräscha och kan användas minst en dag till. Var lägger/hänger du dessa kläder?
använder sällan mer än en dag, men om så hamnar de helt och hållet beroende på var jag tar av mig dom
Jag har en sån där greja som man ska hänga kläder på...betjänt eller nåt heter det väl? Den häner jag mina kläder på.
En hög på golvet. Men detta eftersom jag alltid efter jobbet "slink in to something more comfortable"
En sunkig ät-mer-gröt-t-shirt och mysbyxor tycker jag helt klart kan ligga på golvet. Dagen därpå slängs dock t-shirten i tvättkorgen medan mysbyxorna gladeligen återanvänds.
Annat: I babykorgen som står kvar vid fotändan av sängen. Jättepraktisk som klädkorg! ![]()
Haha! Vilken rolig fråga. Kul att du funderar över en sån sak!
Jag hänger mina på gardrobs handtaget, min man lägger sina över byrån eller i en hög på golvet, vilket irriterar mig jättemycket eftersom vi har ett ganska litet sovrum och jag får kliva över dem varje morgon när jag går upp.
Önskar att vi hade krokar att hänga kläder på. Inte så snyggt med praktiskt och borde finnas i alla hem, eftersom alla måste ju lägga sina kläder på ett eller annat ställe. Min syrra hängde upp några snygga krokar till henne och gubben vid sängen. Där hänger deras kläder över natten. Bara man hittar rätt sorts krokar behöver det inte bli så badrums/förvaringsaktigt i sovrummet, som jag gärna vill ha så rent och odekorerat som möjligt.
Underkläder å strumpor kastar jag i tvättkorgen, resten lägger jag här och där.. Typ brallorna i dörrposten..tröjan en meter ifrån och linnet i badrummet..:-P
alt hamnar i en gemensam osorterad oprydlig hög på golvet
Över skrivbordsstolens ryggstöd.
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/65161283
denna har vi i sovrummet. då kommer alla kläder bort från golv mm. hänger jeans och byxor på krokarna, lägger tröjor mm på hyllan. och kan hänga fram klänningar mm om vi vill på galgar också.
Hänger dem över en gardinstång som jag satt upp på väggen bredvid sängen...
Jag valde "på en stol" men egentligen hänger vi oftast våra kläder över trappräcket
på golvet vid sängen så tar jag hand om det dagen efter ![]()