Inlägg från: MariaN |Visa alla inlägg
  • MariaN

Perser!

Funderar på att köpa perserkatter. men efter att ha titta på mycket bilder så har jag insett att dom ser ju rätt.. konstiga ut på ögonen.. de går lixom åt ett varsitt håll..! crosseye fast tvärtom!
    ska det vara så? är det resultat av hemsk framavling som tex. bulldogs med för mycket veck? bara för att det ser "rätt" ut fast djuret lider av det. eller är dom bara skapta så?

• Svar på tråden Perser!
  • MariaN

hehe ska dom ha underbett också??
    hmm ska ev. iväg o kolla på några på tisdag.. får se då vad jag tycker!

• MariaN

heheh
    mm på fredag ska jag iväg o kolla iaf :) o då ska jag se hur vindögda dom egentligen är!!

• MariaN

ja jag har hört talas om det" hemskt! ska granska dem noga!

• MariaN

aha.. ok :)
    då kanske det inte är så farligt..
    åå snart är det fredag. kan knappt vänta!

• MariaN
    Hiker skrev 2008-02-20 20:31:38 följande:
    Få saker är så söta som perserbäbisar tycker jag Hoppas det g¨r bra på fredag!
    tackar!
    bara 24 h kvar :D
  • MariaN

jag var o tittade på dom igår! :D helt underbara. var inte alls så konstiga i verkligheten som på bild! ska ha en perser o en exotic :D

• MariaN
    Hiker skrev 2008-02-23 10:49:54 följande:
    Å, har du tingat? Finns det någon bild på dom på nätet?
    yes det har jag! så nu är dom mina :D
    Nje det gör det nog inte.. men det finns inga fler lediga i kullen, fattade jag det som, om det var så du tänkte.
  • MariaN

mina kommer från en uppfödare i mellansverige.
    en syster till honan och pappan till dom har haft lite tårkanalproblem men jag hoppas att mina pluttar klarar sig!
    jag vet inte om det är klassiska eller typade katter jag ska köpa,, men dom var söta iaf! :)
    Hur är dina katter annars? är dom lugna som stora o mest ligger eller följer dom med runt i hemmet? keliga va? :)

Svar på tråden Perser!