• Gorgoroth

Den där jävla Anna Skipper!!!

Alltså jag klarar verkligen inte av henne eller hennes program "Du är vad du äter"

Först och främst hennes sätt att mäta deras midjemått där hon ALLTID mäter på olika ställen.

Sen hennes "råka komma på dom när dom äter skräpmat" klipp som är så fejk så man spyr.

Sen att det alltid är en massa mat överallt när hon gör hembesök och dom då oftast råkar ha pizzakartonger i hela köket.

Ett program ganska nyligen var det 2 tjejer som jobbade i en blomaffär, dom hade ett litet kök bakom disken där dom åt. MEN i soptunnan FRAMFÖR disken var det fullt av godispapper och gamla matrester som då Anna Skipper hällde ut på golvet, men det fanns INGA blommor eller något sådant alls, bara matrester, varför i helvete var det det om dom äter i köket? Programet är så sjukt uppgjort och dåligt.

MEN det som stör mig mest är att på deras före och efter bilder/klipp så har dom bara underkläder på före bilden,,och är uppsminkade och har heltäckande svarta kläder och står och dansar och stutsar så man inte ser hur mycket dom igentligen gått ner.

Alltså hur kan man ta det programet på allvar igentligen?
    Fattar inte folk att dom har manus och att det är så sjukt uppgjort?

• Svar på tråden Den där jävla Anna Skipper!!!
  • Zimlis

Ja risken finns att tråden stängs rätt vad det är.

Rosana skrev 2008-02-15 14:46:25 följande:
    Fast vänta nu..Får man förresten spy galla över kända personer här på FL? Annars ligger somliga (jag själv inkluderat) i den här tråden lite risigt till nu...
  • babyblue68

Hon är ju stolt över sin egen kropp.  Men tycker att det är så förolämpande med det hon ibland säger/kallar deltagarna för...Deltagarna vet ju redan att dom är överviktiga och är i behov av lite hjälp för att klara av att gå ner i vikt.

Ska bli intressant och se vad som händer nästa vecka

Snart är det dax
  • Lottis77

Fast det är ju fenomenet Anna Skipper (varumärket) vi stör oss på - inte henne som person. Eller i alla fall inte jag.

Är det inte semester snart???
  • Rosana

Hade hon bara varit lite mer sympatisk så hade man nog inte retat sig så mycket.

• Zimlis

Nej exakt.

Lottis77 skrev 2008-02-15 14:49:18 följande:
    Fast det är ju fenomenet Anna Skipper (varumärket) vi stör oss på - inte henne som person. Eller i alla fall inte jag.
  • DaCiss

Ja, och det är ju bra att de gör underhållningstv av ämnen som verkligen bidrar med nytta för en gångs skull. Jag menar, se på robinson och sådana program, vad bidrar dom med?

Det här är både underhållning samt nytta!

Sadie skrev 2008-02-15 14:33:37 följande:
    Men det handlar ju inte om det. Det handlar om att göra underhållnings-tv.
  • Grönögat

Jag brukar känna mig ganska nyttig, men när jag tittar på "Du är vad du äter" och Anna Skippers kostråd så får jag ångest. Vem orkar leva som Anna Skipper? Då måste man ju börja odla egen säd och ha en ko på bakgården och äta löv till middag? Man får ju inte ens dricka mjölk för Anna Skipper!

• Zimlis

Fast jag retar mej på programupplägget - det kvittar nog egentligen vem som lett det. Typ alla "påkomningar" av smygätande.. *argh*

Rosana skrev 2008-02-15 14:52:54 följande:
    Hade hon bara varit lite mer sympatisk så hade man nog inte retat sig så mycket.
  • Gorgoroth

haha just ja, hon gapade ju till en gubbe att han var en bäbis som drack mjölk

Grönögat skrev 2008-02-15 14:55:19 följande:
    Jag brukar känna mig ganska nyttig, men när jag tittar på "Du är vad du äter" och Anna Skippers kostråd så får jag ångest. Vem orkar leva som Anna Skipper? Då måste man ju börja odla egen säd och ha en ko på bakgården och äta löv till middag? Man får ju inte ens dricka mjölk för Anna Skipper!
  • Zimlis

Va inte det typ Bert Karlsson (kan nästan svära på att det va det).

Gorgoroth skrev 2008-02-15 14:58:35 följande:
    haha just ja, hon gapade ju till en gubbe att han var en bäbis som drack mjölk
Svar på tråden Den där jävla Anna Skipper!!!