• Sqti

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

maken spenderade ca 70:- kan jag tänka mig på 2 buketter tulpaner vi hade med oss till kyrkogården.

• Sqti

560 på ICA Maxi. Det fick 4 kassar med mat och barnmat för.

• Sqti

57kr på netto, fick rätt mycket för pengarna tycker jag.

• Sqti

0kr andra dan i rad. tar inte upp räkningarna eftersom det står "handlat för" i TS dock ska jag väl poängtera att vi betalar räkningarna .

• Sqti

Jennie med ie skrev 2008-02-27 21:51:44 följande:

Ja, det gör faktiskt vi också  
    jättebra! för det är ju viktigt annars kommer farbror kronofogden hem till er .
  • Sqti

Jennie med ie skrev 2008-02-27 22:02:01 följande:

Jag tror det är en tant faktiskt *s*
    hoppas jag aldrig får träffa henne .
  • Sqti

måste fråga... varför skriver man ut varneda liten grej från kvittot i den här tråden? det räcker med summan och en kortfattad beskrivning som de flesta gör?

Här har det blivit ca 870:- totalt men 500 av dessa var present.

• Sqti

röttoguld: jaja...

Det blev 1821:- idag...1322:- på city gross för mat etc och 499 å team sportia för ett par nya gympaskor till mig.

• Sqti

Blev inget idag...lämnade aldrig hemmet .

• Sqti

298:- på Lindex..kläder till dottern
    ca 190:- på maxi på mat och grejer.

• Sqti

810:- på maxi på mat, tvättmedel, hygien etc etc etc...

• Sqti

jenniemedie: håller med.

men sen tycker jag att hemgjord mat är godare än halvfabrikat. detta var inte menat som nåt påhopp på någon!

• Sqti

Tycker så här... man ska göra med sin lön vad man själv vill. vill man spara 50% ska man göra det vill man lägga 9000 på mat så ska man göra det. Poängen med att tjäna sine egna pengar är just att man gör med dessa vad man själv vill! Tycker att folk ska sluta hoppa på varandra för detta. Tråden heter "hur mycket har ni handlat för idag" och inte "kom så ska jag berätta för dig att du är dum i huvudet om du handlar mat för 9000". Klart som fan att om man har såpass hög lön att man har råd att lägga 9000 på mat om man så önskar. Vissa tar faktiskt kvalitet framför kvantitet bör man ha i åtanke också.

• Sqti

Ca 370:- på Lidl. Lite smått och gott.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2