hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
Klippt mig 1600 kr och köpt 6 st stora krukor med påskliljor 300, laxfile bit 113 kr och kall örtagårds sås 20 kr. Bröd, tandtråd, winerbröd och 10 burkar cola 141 kr
Klippt mig 1600 kr och köpt 6 st stora krukor med påskliljor 300, laxfile bit 113 kr och kall örtagårds sås 20 kr. Bröd, tandtråd, winerbröd och 10 burkar cola 141 kr
Klipp och slingor kostar det hos min frisör
rött och guld skrev 2008-03-05 01:49:11 följande:
Här finns billiga om man vill ha det men det är inget jag är ute efter
Dit jag går är ett av de dyraste ställena i stan så vi har inte så hippa kändis frisörer som i Stockholm, tur för mig för då hade jag velat gå dit jag med...
Ja det hade jag glatt betalat för, lätt ytlighetsvarning här...
Handlat gott till kvällen, mat filmer godis mm allt som allt 1310 kr
80 kr extra lördagsgodis då jag är förkyld och suttit vid datorn heela dagen, dottern har byggt koja med granntösen utanför i ett träd och nu väntar vi på Carola
Jag har nog alrig köpt en matvara för att det var extrapris eller ett billigare alternativ, jag köper alltid mina vanliga märken på burkar och flingor mm. Älskar delikatesser och köper alltid det jag är sugen på så nej det blir inte mycket Willys här, kanske en gång/2år. En st "normal" matkasse ligger på 800 för mig.
Mat till helgen 1787 kr, godis 188.50, tre hyr filmer till dottern 120 kr och tankat för 900
Jaha, ytterligare 540 kr i fiskbilen