• Emeliela

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

hmm.. blec bjuden på glass, blev bjuden på hamburgare. Jadu, idag har jag faktiskt inte slösat en enda krona, fast iofs, jag ska på affärn nu och köpa tvtidningen och PK.. Så det blir väl kanske 25-30 kronor som går åt då..

My family - My world
  • Emeliela

Absolut ingenting än så länge. Om man inte räknar med strömkostnader och så då..

My family - My world
  • Emeliela

100 kr jämt till påfyllning av mobilen. Bjuden på kycklingrulle och glass,godis och snaks tillikväll

My family - My world
  • Emeliela
    Inredaren skrev 2008-04-27 19:39:52 följande:
    om hennes totalsumma är 2500kr på en månad är det inte farligt, men enligt henne ligger ju en tvåveckorperiod på 1600kr och som bekant har ju en månad 4 veckor, varav 1600x2=3200kr och inte 2500kr.vi brukar handla för cirka 2000kr /måand och har en veckobuffert på 500kr.
    Men herregud människa, orka lägga sig i vad någon annan spenderar sina pengar på... Låt henne handla för vad hon vill för SINA pengar så kan du ju ha dina spartips med DINA pengar
    My family - My world
  • Emeliela
    Inredaren skrev 2008-04-27 19:55:13 följande:
    men nu frågar denna tråden om hur mycket man sparar..
    Jag tror bestämt att den här tråden rubrik är- Hur mycket har ni handlat för idag?
    My family - My world
  • Emeliela

Har inte varit ute än och igår var allt stängt, så jag redovisar för i onsdags :P

Halsband- 499 kr (!)

Örhängen- 70 kr

Lunch- 100 kr

Leggings- 70 kr

Mat, snacks, dricka-

Inträde på krogen 100 kr.. (Drinkar- 200 kr)

Allt som allt- Ungefär 1189 kr..

My family - My world
  • Emeliela
    Emeliela skrev 2008-05-02 10:23:51 följande:
    Har inte varit ute än och igår var allt stängt, så jag redovisar för i onsdags :P Halsband- 499 kr (!)Örhängen- 70 krLunch- 100 krLeggings- 70 krMat, snacks, dricka- Inträde på krogen 100 kr.. (Drinkar- 200 kr) Allt som allt- Ungefär 1189 kr..
    Mat snacks dricka.. Glömde u skriva vad det kostade. Ca 250 kr
    My family - My world
  • Emeliela

hm...
    69:- halsband
    129:- T-shirt
    99:- t-shirt
    74:- Mcdonalds
    .. Mm, det var bra så

My family - My world
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2