Inlägg från: Fröken perfekt |Visa alla inlägg
  • Fröken perfekt

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Har suttit i solen och jobbat hela dagen så ingenting ännu

• Fröken perfekt

Beror ju lite på var man äter och i vilket sällskap man är i eller?

• Fröken perfekt

Botox i armhålorna, 3.500. Lunch 110 kr. Fika 130 kr. Solglasögon Mark Jacobs 2700. Toapapper 37 kr. Hämtmat 305 kr. Plantor 2431 kr. Handpenning på ett hästsläp 44.000. Nu får det vara färdigt för idag(gömmer bilnyckeln så att jag inte kan åka någon mer stans)

• Fröken perfekt

Önskvärt... Man slutar i alla fall svettas den vägen, inga fler odörer under armarna efter halva dagen. Sitter i i ca 7-9 månader.

Trynträ skrev 2008-05-06 21:26:14 följande:
    Botox i armhålorna. Det var en ny variant. Funkar det för gäddhäng också?Själv har jag i vanlig ordning inte handlat nåt men maken har handlat mjölk på Lidl samt en limpa.Fröken perfekt skrev 2008-05-06 18:32:13 följande:
  • Fröken perfekt

Nej det är ett nervgift som används mycket inom sjukvården som bedövar problem muskler mm och stänger av svettkörtlarna eller bedövar den på händer om man har problen, fötter och under armhålor. Men kan även då användas i kosmetiskt syfte eller om man bara vill sluta svettas under sommaren

Trynträ skrev 2008-05-06 21:42:43 följande:
    Aha, så det kan förhindra svettningar också. Det hade jag ingen aning om. Trodde botox bara hade en utslätande effekt.Fröken perfekt skrev 2008-05-06 21:32:25 följande:
  • Fröken perfekt

Snyggat till tänderna igen, 42 tusen. Lunch 110 och böcker 655.

• Fröken perfekt

4 lådor vin via en vän m egen vingård, 600 euro. Lunch 130 kr. Kalaspuffar och fil 31 kr och ett tält för 49 kr på rusta att ha för 8 åringen att leka i.

• Fröken perfekt

Hudvårdsprodukter 1831 kr, Vita liljor 180 kr, Mac donalds 74 kr

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2