hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
0 :- idag måste spara nu så förhoppningsvis ska jag inte behöva handla på ett par dagar
0 :- idag måste spara nu så förhoppningsvis ska jag inte behöva handla på ett par dagar
145 :- en kebab och cola till maken en pastasallad räkor till syrran och en pastasallad kyckling till mig sen 65 :- på apoteket en luskam det går löss på dagis bläää ögonskölj äldsta tjejen har en vagel i ögat och sen bomull
1296 :- på ica maxi men dagen är inte slut ännu så det blir nog lite till
0 :- är hemma med ett magsjukt barn.
55 :- har make gjort av med på yoghurt och havre fras. hela familjen ligger fortfarande däckade av magsjukan så det blir nog inget mer här idag.
70 kr på lunch sen ska jag handla lite ost och kex till kvällen maken och jag firar 3 årig bröllopsdag :9
det var 130 kr till på ost,kex,vindruvor,påskmust och lite godis till barnen. sen köpte manen en kaffe för 32 kr
30,80 kr för 1,5 liter blå mjölk och v6 tugummipåse på statoil idag. skulle behöva lite mer dryck men det är sådant ruskväder här och mannen jobbar sen så vi får leva på vatten.
0 kr idag. men igår 43 kr på maxi 3 liter mjölk,4 lättdrycker,hönekaka,påsk must,glass och äpplen
74,50 på ica kvantum köpte två falukorvar,en liten sprite zero flaska, 3 milda mat och två stora yoghurtar.