• Linny

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

0 kronor än så länge..

Igår:
    2900 på Coop (färg till huset, spel och pyssel till lillkillen)
    150 lunch
    299 klänning
    149 linne till maken och strumpor till sonen
    350 böcker maken
    500 huvudrätt samt några glas vin för mig (ute med en kompis)
    130 pizza till maken och sonen på kvällen

• Linny
    margaritha skrev 2008-05-02 09:00:39 följande:
    Så då får vi hålla tummarna för att du får anledning att avstå från sådant snart...!
    Precis Tack
    Så jag måste alltså passa på att äta lite mer såna saker.. Brie och annat opastöriserat som är gott.. Vi råkade slarva för en vecka sedan (som dessutom visade sig vara ägglossning) så det är ju inte omöjligt att det har tagit sig (men det vore ändå extremt). Så tills jag får ett + kommer jag att äta så det sprutar parmaskinka ur öronen. Jag kanske inte har veckor utan bara dagar på mig! 
  • Linny
    Danska skrev 2008-05-02 09:18:15 följande:
    Håller också tummarna, och några extra tummar för att du ska kunna äta alls under din grav.jag kan bara äta pasta och bröd eller löjrom som inte säljs här och frukt. Tom choklad smakar blä.Drick mycket gott vin med.
    Tack! Stackare!! Jag hoppas jag inte kommer att bli så dålig. Blev ju inte det med Alfred. Kunde äta allt egentligen men första månaderna var jag mer sugen på grönsaker, sallader och annat nyttigt. Såser gick fetbort och allt som luktade (alltså fet och varm mat) gjorde mig osugen. Fast det gick över det också
  • Linny
    Linny skrev 2008-05-02 21:20:01 följande:
    Ett halvt kilo parmaskinka 400 krHyrt film 35 kr
    eh nu blev det fel..
    Ett halvt kilo parmaskinka och lite andra matvaror 400 kr
    Hyrt film 35 kr
  • Linny

690 kr
    Middag till ikväll och frukt samt fika till imorgon (får gäster)

• Linny

375 bikini
    260 lipgloss
    50 kalsonger till sonen
    250 mat
    290 shorts
    tändblock till grill 40
    (tog ut och växlade 4700 kr till resan så vi har lite kontanter med)

• Linny
    Danska skrev 2008-05-10 02:05:30 följande:
    skynda att berättajag hör och häpnaglass 58 krentre till klubb 340 kröl och vatten i baren 200 krmc donalds 79 krjag har inte varit i byn på månader och nu har jag varit på hipp-hopp konsert till 2 på morgonen!!!!!
    Plus Något överraskad! Så går det när man slarvar med skyddet Men vi hade ändå tänkt börja försöka om en vecka så det är en glad överraskning
  • Linny

Idag blev det
    lunch 85
    Köpepizza kvällen 130

Inte en direkt nyttig dag...

• Linny
    neoaliya skrev 2008-05-12 20:28:51 följande:
    Grattis Linny
    lollsanT skrev 2008-05-12 20:29:15 följande:
    Gratulerar inte alls avis
    Tack
  • Linny
    Fröken perfekt skrev 2008-05-12 22:36:53 följande:
    Grattis till dig.
    Tack tack
  • Linny
    Danska skrev 2008-05-13 06:54:37 följande:
    Linny vad roligt GRATTISja en gång är ju allt som krävs...I Danmark rekomenderar dom parmaskinka som ett bra proteintillskott undergraviditeten ville jag bara berätta.0 kr igår illamåendet har kommit upp på helt nya nivåer är helt däckad
    Ah bra att veta Ja mina danska släktingar dör av skratt när jag talar om vad man får och inte får göra här

Usch för sånt illamående!

Idag blev det 100 spänn på lite småprylar till middagen.

Tack för alla lyckönskningar
  • Linny
    Danska skrev 2008-05-14 21:50:07 följande:
    åhja det är mycket man inte får göra här heller, rött kött, knarka, och mer än ett genstand om dagen.
    HAHAHAHA Barnmorskan sa till min kusin, vars barn sov dåligt på natten och skrek mycket, att hon tyckte hon skulle ta sig en starköl till middagen innan hon ammade
    Snacka om ramaskri, om detta inträffat i sverige..

Idag blev det
    130 på lite småsaker till middagen
    731 på Tupperwareprylar
  • Linny

Shorts 399
    top 129
    byxor 300
    lunch 60

Sen blir det lite middag ikväll också..

Imorgon kommer nog shoppas en del på flygplatsen Parfymer och krämer och sånt.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2