Inlägg från: Petit Coeur |Visa alla inlägg
  • Petit Coeur

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

I förrgår: 36 kr frakt för sminkprover www.everydayminerals.se
    annars är det sambon som haft spenderbyxorna på ett par dagar. Igår blev det en extrasäng på IKEA ca 600, en förvaringskorg 200-300, mat på ICA ca 300. Dagen innan dess köpte han lite spotlights en skåpsdörr, en värdelös luftmadrass (som fick underkänt av mig som extrasäng), gångjärn och lite annat smått och gott.Jag vet inte, runt 1000-lappen kanske?
    Idag blir det inte en krona för min del! Bästa kompisen har tagit ut lillan på långpromenad och jag har tid FÖR MIG SJÄLV! Kan inte köpas för pengar! I köket står en nybakad sockerkaka och nu ska jag äta lunch. Alldeles ifred!

• Petit Coeur

ca 70 kr på sushi till lunch.
    Sambon kom hem med lite smått och gott från Hornbach som vanligt. Nån 100-lapp skulle jag tro. HAn börjar bli stammis där... Mycket att pyssla med hemma när man äntligen köpt sitt eget!

• Petit Coeur

ca 350 på ICA Kvantum. Frukostgrejer, nappar, barnmat och mys till kvällen.

• Petit Coeur

Igår ca. 280 kr på leksak till lillan och 2.50 på spårvagnen (hundrakortet tog slut). Idag inget och så lär det förbli. Vill inte ut iregnet. Sambon kommer hem från sin skidresa idag så där har det gått ett par tusen.

• Petit Coeur

Igår: ca 700 kr på ICA Kvantum. Snart handlat upp månadens matpengar, 4000:-, det går snabbt! Blir väl till att pytsa in lite mer som vanligt men det vore gött om det klarade sig.
    Idag: Ingenting. Har haft en kompis med dotter här på lunch och fika.

• Petit Coeur

0 kr idag. Har varit på jobbet och hälsat på med lillan. Gratis kaffe och fikabrödet hade jag bakat själv.

• Petit Coeur

0 kr än så länge. Grannen har dock köpt mjölk och ägg till mig ca 20 spänn som hon får imorrn. Blir några kr på spårvagn sen, ska hem till en kompis och äta middag.

• Petit Coeur

Inget och blir inget för min del idag eftersom vi ska hem till kompisar på middag ikväll. Sambon har/ska dock besiktiga bilen, köpa en flaska vin och lite värktabletter (inte att intagas samtidigt dock, haha!) så en 500 kanske?

• Petit Coeur

Får uppdatera: Blev så sugen på sushi så det fick sambon köpa på väg hem. Blv en pizza till honom med. Ca 150 kr.

• Petit Coeur

ca 75 spänn på ICA (hade 25:- rabatt så egentligen 100 kr) på smågodis, en påse chips, sallad, gurka och en cola light.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2