• Theorese

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

75 :- på lunch idag, allt som behövs till middag och frukost finns redan hemma så det blir nog inte mer idag heller.

• Theorese

rött och guld skrev 2008-03-11 14:36:42 följande:

Jennie med ie skrev 2008-03-11 14:33:44 följande:
    ok, då får jag fråga dig:är 48st 90grams hamburgare för 109kr billigt eller snålt?vi köpte nämligen en sådan låda idag på coop.
    Jag skulle börja undra vad de hamburgarna innehöll...
  • Theorese

Tji fick jag,har bokat och betalat hotell rum för mig,maken och svärmor nästa vecka 1400:- gick det på...

• Theorese

Jag säger bara som man känner sig själv känner man andra...
    rött och guld skrev 2008-03-12 02:26:53 följande:

tror inte ett skit på att ni shopar mat och utemat för 9.000 per månad, då skulle ni rulla fram! och inte hinner man äta upp så mycket heller.
  • Theorese

Hade besök av ett nytt konstgalleri, blev en tavla för 3500:-, sen ska den ramas in också. Svårt att låta bli riktigt bra konst!

• Theorese

Här har det blivit 22 kronor på en frukostfralla, nu blir det inget mer, ska iväg på gratisbio efter jobbet

• Theorese

Har inte handlat något idag, la däremot lite pengar i kollekten i kyrkan ca 20:- tror jag det var.

• Theorese

Nu är det färdighandlat för idag, utöver lunchen blev det

80:- apoteket
    1400:- 4 biljetter till ett kommande kvällsevenemang med middag
    200:- mat

• Theorese

Inget! Lunchstället jag var på tog inte kort, så min kollega fick betala för mig, så får jag betala för henne nästa gång!

• Theorese

720:- för kläder,då jag gått ner i vikt är hela min vår- och sommargarderob alldeles för stor, så nu måste det fyllas på med nytt!

38:- för fika i solen.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2