hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
95,50 kr på ketchup, amningsinlägg, tvättlappar och sockerdricka.
95,50 kr på ketchup, amningsinlägg, tvättlappar och sockerdricka.
162 kr på hyrfilm och gott till det. Blev lurad på 10 där också, de har precis ändrat namn från Videomix till Hemmakväll och därför får man en snickers med när man hyr film, hon skickade med två en till oss var jag och sambon, vi bad inte ens om någon jäkla choklad, ändå tar hon betalt för en av snickersna, på kvittot står båda med, och under står det vi bjuder på snickers och så har hon dragit bort en av dem men tagit betalt för den andra. Det ska jag gå till botten med, nej 10 är inte något att bråka om men rätt ska vara rätt!
0 kr idag. Mamma och lillasyster kommer hit och har med sig ingredienser till mat vi ska göra.
Är rött och guld borta helt eller? Ingen ny signatur eller något?
0 kr och så förblir det.
Nej nu ljög jag, ska köpa inbjudningskort till dopet ju. Så en eller två hundra kanske det går på.
52 kr, tvättservetter och lite godis.
Idag blir det 0 kr för mig
Är rött och guld tillbaka nu tro? Och heter Inredaren nu istället? Låter som ett svar i hennes stil hon skrev nyss om barnmat..
Då är det säkerligen så, och jag som trodde vi sluppit dessa kommentarer för gott
Va? Bakar du inte det själv? Dyrt
Nej självklart inte, anledningen till att jag gjorde det är för att ts har gjort det i flera månader och jag gillar att retas lite och lät henne smaka sin egna medicin. Men visst du har rätt, det är inte det tråden handlar om!
Hehe jo visst är det samma person, nytt nick bara hehe.
Jag tycker det är dyrt! Och matte kan jag tack ska du ha! Det blir mycket billigare när jag bakar eget. Och snickersen ska vi inte tala om.
Ja det får man
Tycker man kan iaktta tyst!
31 kr idag på 3 smackis eller vad de små festisarna heter och 3 dl grädde.
0 kr och så ska det förbli!?
15,50 på en stor hallonsoda och en plastpåse.