• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • miss Y

100:- på telefonkort till mobilen
    10:- på en aftonbladet (sambon bad mig)
    21:- på grönsakssoppa
    70:- på middag ute

• rött och guld

jennie ellie skrev 2008-03-04 16:55:00 följande:

Klippt mig 1600 kr och köpt 6 st stora krukor med påskliljor 300, laxfile bit 113 kr och kall örtagårds sås 20 kr. Bröd, tandtråd, winerbröd och 10 burkar cola 141 kr
    klippt dig för 1600kr? vad gjorde du då??
  • MajaLarsson

85:- till lunch
    105:- till mascara
    17:- till dricka
    54:- till diverse i affären

det plockar på!

• Linny
    rött och guld skrev 2008-03-05 01:49:11 följande:
    jennie ellie skrev 2008-03-04 16:55:00 följande: klippt dig för 1600kr? vad gjorde du då??
    säkert färg också Brukar gå på ca 1500 när jag går till frissan också. Blir ju så med både klipp, slingor och fön.. Har man folieslingor och långt hår blir det dyrare.
  • Linny

Handlade precis en ny fuktkräm till ansiktet på nätet. Halva priset mot i sverige!!
    Så 300 har jag gjort av med hittills..

• miss Y

en del frisörsalonger är verkligen dyra. jag har funnit en frisör som tar 550:- för tvätt, klipp och slingor (220:- för enbart klippning). blir jättefint.

tror inte det blir någon summa här idag, ska jobba dagtid (enbart hjälpa brukare att köpa nya skor) och middagen är upptagen ifrån frysen och sambon hade köpt efterrätt igår (brownies) och grädden finns i kylen. skönt med 0 kr-dagar ibland...

• Linny
    miss Y skrev 2008-03-05 10:01:00 följande:
    en del frisörsalonger är verkligen dyra. jag har funnit en frisör som tar 550:- för tvätt, klipp och slingor (220:- för enbart klippning). blir jättefint. tror inte det blir någon summa här idag, ska jobba dagtid (enbart hjälpa brukare att köpa nya skor) och middagen är upptagen ifrån frysen och sambon hade köpt efterrätt igår (brownies) och grädden finns i kylen. skönt med 0 kr-dagar ibland...
    Toppen med en 0-kronedag
    Ja, här finns det inte såna billiga frisörer. Däremot dyrare. Jag går till en av dem som inte är så dyra och ändå...
  • Sqti

298:- på Lindex..kläder till dottern
    ca 190:- på maxi på mat och grejer.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2