• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Ízabellah

Blommor 100 kr
    Vas 100 kr
    Dekorationsstenar 50 kr
    Trollhassel, dekorationsgrenar 50 kr
    Krukor 100 kr
    Två avlånga kuddar 150 kr
    Böcker 200 kr
    Mat/hygien 400 kr
    Ikeakorv 5 kr

Summa cirka; 1055 kr

• Leone i Västerås
    lollsanT skrev 2008-03-05 17:47:25 följande:
    58kr på bakelser... inte varje dag man firar 7 år tillsammans med maken
    Grattis på 7:årsdagen
    Projekt viktminskning start 7/1-08. Nu: minus 5,0 kilo
  • lollsanT

Leone i Västerås skrev 2008-03-05 17:53:26 följande:

Grattis på 7:årsdagen
    Tack vad gammal man känner sig fastän man bara är 24 *hehe*
  • miss Y

spräckte 0:an, bidde 10.50 på 3 äpplen

• lightswillguideyouhome

15 kronor på kaffe..
    sen 22 kronor på kaffe igen.
    så 37 kronor idag.

• Linny
    jennie ellie skrev 2008-03-05 17:37:44 följande:
    Här finns billiga om man vill ha det men det är inget jag är ute efter
    Nej, jag förstår. Ibland är det ju faktiskt så att de billigare är billigare av en anledning
    Det jag menade är att det finns så pass dyra här att det kan kosta 3000 bara att klippa sig.. Ska du sedan färga och slinga kan du säkert få lägga ut det tredubbla. I jämförelse med det går jag till en relativt billig som "bara" tar ca 1500 för slingor och klippning. Finns en del som kanske bara tar en tusing men de ställena vågar jag knappt gå till (obs! de jag har sett med de priserna häromkring är typ gamla herrfrisörer som aldrig klipper kvinnor..)

Idag blev det:
    hudkräm 300
    Burger King 159
    Bok på bokrea 150
    609 totalt
  • jennie ellie

Dit jag går är ett av de dyraste ställena i stan så vi har inte så hippa kändis frisörer som i Stockholm, tur för mig för då hade jag velat gå dit jag med...

Linny skrev 2008-03-05 18:55:15 följande:
    Nej, jag förstår. Ibland är det ju faktiskt så att de billigare är billigare av en anledning Det jag menade är att det finns så pass dyra här att det kan kosta 3000 bara att klippa sig.. Ska du sedan färga och slinga kan du säkert få lägga ut det tredubbla. I jämförelse med det går jag till en relativt billig som "bara" tar ca 1500 för slingor och klippning. Finns en del som kanske bara tar en tusing men de ställena vågar jag knappt gå till (obs! de jag har sett med de priserna häromkring är typ gamla herrfrisörer som aldrig klipper kvinnor..)Idag blev det:hudkräm 300Burger King 159Bok på bokrea 150609 totalt
  • Linny
    jennie ellie skrev 2008-03-05 18:58:03 följande:
    Dit jag går är ett av de dyraste ställena i stan så vi har inte så hippa kändis frisörer som i Stockholm, tur för mig för då hade jag velat gå dit jag med...

Nja, det har jag aldrig varit så sugen på faktiskt. Tror inte det blir så hemskt stor skillnad mot om man går till en riktigt bra "vanlig" frisör. Det är nog mer kändisfaktorn man betalar för
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2