• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Linny
    rött och guld skrev 2008-02-16 18:36:44 följande:
    först handlade vi på willys:musli plus 750g 21krlantbrödsmjöl 16krpick&mix läsk/vatten 2x35kr=70kr=36st 33cl dricka.pant 18krgrahamsmjöl 12krlättdryck 4x3,75=15krsnabbmakaroner 15krfilmjölk 2x8=16krklöver mellanmjölk 9,34krpotatis 14krbananer 16kryoughurt 4x125g=7krägg 6pack 11krmatyoughurt 9krjäst 2x 1,10=2,20kr------------------------274,50krsedan åkte vi till maxi och fortsatte.Bistro äppelcider 2st*5,95=11,90krpant 4kräntligen lördag 17,50krloka hallon 7,95krpant 2krkasse 2,50krparika 7,91krtom och jerry påse 10,95tomater 5,31krärter med fläsk 6,95kr--------------------------77kr
    Tyvärr måste jag säga att efter dina senaste inlägg, där du själv erkänner att du hittar på saker du skriver, så tror man ju inte på nåt du skriver längre.. Jag förstår bara inte nöjet med att hitta på saker om hur mycket man har handlat för på en dag eller hur mycket pengar man har kvar att leva på resten av månaden. *förvånad*
  • Husali

Det är mycket man inte förstår med fröken rött och guld. Är nog bättre att låta det gå in i ena örat och ut genom andra. Med en gång.

Tyvärr får hon ju enorm respons.

• juzze

Ja just ja, jag glömde att du bara sitter på nätet för att håna och dumförklara andra människor som inte gör samma val som du. Klart man inte kan skriva sanning då, dumt av mig.

rött och guld skrev 2008-02-16 14:06:35 följande:

du vet väl att man inte ska skriva sanningen på nätet???*ler*
  • LindaSundberg

39 kr idag, 1,5 liter julmust och lösgodis.

• Linny
    Husali skrev 2008-02-16 18:51:47 följande:
    Det är mycket man inte förstår med fröken rött och guld. Är nog bättre att låta det gå in i ena örat och ut genom andra. Med en gång.Tyvärr får hon ju enorm respons.
    Nä du har rätt Bättre att ignorera förstås..
  • Husali

Ser det mer som lite roande underhållning. Kul att sitta och läsa i brist på annan sysselsättning. För egentligen är hon ju mest tragisk.

• Litenkanin

Ingenting! Men skickat i väg sambon efter påskmust (älskar), lite godis till ikväll och lite komplement inhandling till maten.

• rött och guld
    Linny skrev 2008-02-16 18:48:44 följande:
    Tyvärr måste jag säga att efter dina senaste inlägg, där du själv erkänner att du hittar på saker du skriver, så tror man ju inte på nåt du skriver längre.. Jag förstår bara inte nöjet med att hitta på saker om hur mycket man har handlat för på en dag eller hur mycket pengar man har kvar att leva på resten av månaden. *förvånad*
    tror det är tur att man inte vet vad som är sant och inte utav det folk skriver! tänk om allt här på FL skulle vara sant, då skulle jag bli d*jävligt rädd för världen!!
  • LindaSundberg

Har påskmust redan kommit till er stad? Jag har tur som hittade ett ställe som fortfarande har lite julmust kvar som jag köper.

Litenkanin skrev 2008-02-16 19:21:37 följande:
    Ingenting! Men skickat i väg sambon efter påskmust (älskar), lite godis till ikväll och lite komplement inhandling till maten.
  • Litenkanin
    LindaSundberg skrev 2008-02-16 19:23:44 följande:
    Har påskmust redan kommit till er stad? Jag har tur som hittade ett ställe som fortfarande har lite julmust kvar som jag köper.
    Ja, såg det på ica maxi igår. Och nu kom han hem med den. :) Det är ju så gott!! Jag är en riktig junkie för jul och påskmust...
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2