• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Jennie med ie

Jag har köpt en flaska Pepsi Max för 399 kr och ett par jeans för en tia. Igår hade vi 39 kr kvar tills den 20:e, idag har jag handlat för 428,50 kr.

vadå? Får ni inte ihop det? Men det fattar ni väl att man inte talar sanning heller???

• Sniglar och Krut

Frukost, färskt bröd, ost, skinka, leverpastej, tomater, gurka, mjölk, ägg.
    Allt i frukostväg var tydligen slut.
    Vet inte vad det slutade på, nån hundralapp.

Och det är faktiskt sant, trots att jag skriver det på internet.

• lightswillguideyouhome

Men seriöst, hur kul är det när alla är så jävla ironiska i denna tråd numera? Hålla sig till ämnet kanske? Osen kan väl diskussionerna om TS åsikter och tankar hållas någon annanstans? Jag tycker faktiskt det e intresant o veta vad folk handlar och för hur mycket.

• rött och guld

nu ska jag baka paj,kostar ingenting.

• Sniglar och Krut

App, app, app.
    Du ska använda vatten eller?
    Kostar ören det vettu, många ören små blir tillslut ett helt hav. Som man säger i Timrå.

Och el, om du ska använda ugnen, elvisp eller liknande?

Uj, uj, uj.

rött och guld skrev 2008-02-17 14:30:55 följande:

nu ska jag baka paj,kostar ingenting.
  • miss Y

klart pajen kostar att tillaga.. du använder ju av sådant du en gång har handlat in. däremot så kanske du slipper handla ngt till den idag...

för mig blev det 0:-, sambon bet. maten 107:- (avdraget för panten) + spelade lite (osäker på summan)

• Jennie med ie

Om det man inte betalar för just IDAG inte kostar nåt så är ju avbetalning suveränt, då kan allt bli gratis "Köp nu, betala om 3 månader" t ex är ju rena klippet.

Idag har jag lagt ut... noll kronor. Men jag färgar håret just nu, färgen har kostat ca 60 spänn.

• Linny
    rött och guld skrev 2008-02-17 12:39:52 följande:
    linny, tror du verkligen jag går på att ni har den inkomsten ni har? NEJ!
    Vilken då? Jag har väl inte angett vad jag och min man tillsammans har för inkomst?
    Och om jag hade det, varför är det nåt konstigt med det? Vi är båda högutbildade med bra jobb Ser ingen anledning att behöva hitta på nåt här på nätet, som vissa andra gör
  • Linny

Och sen till vad vi har handlat (vilket inte är påhittat, som ts påstår..)

H&M: 946
    BR leksaker: 120
    ICA: 160
    Kicks: 200
    Glitter: 153
    Make Up store: 265
    Totalt: 1844

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2