hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
forts...
forts...
Jag har köpt en flaska Pepsi Max för 399 kr och ett par jeans för en tia. Igår hade vi 39 kr kvar tills den 20:e, idag har jag handlat för 428,50 kr.
vadå? Får ni inte ihop det? Men det fattar ni väl att man inte talar sanning heller???
Frukost, färskt bröd, ost, skinka, leverpastej, tomater, gurka, mjölk, ägg.
Allt i frukostväg var tydligen slut.
Vet inte vad det slutade på, nån hundralapp.
Och det är faktiskt sant, trots att jag skriver det på internet.
Men seriöst, hur kul är det när alla är så jävla ironiska i denna tråd numera? Hålla sig till ämnet kanske? Osen kan väl diskussionerna om TS åsikter och tankar hållas någon annanstans? Jag tycker faktiskt det e intresant o veta vad folk handlar och för hur mycket.
nu ska jag baka paj,kostar ingenting.
Luftpaj?
App, app, app.
Du ska använda vatten eller?
Kostar ören det vettu, många ören små blir tillslut ett helt hav. Som man säger i Timrå.
Och el, om du ska använda ugnen, elvisp eller liknande?
Uj, uj, uj.
rött och guld skrev 2008-02-17 14:30:55 följande:
klart pajen kostar att tillaga.. du använder ju av sådant du en gång har handlat in. däremot så kanske du slipper handla ngt till den idag...
för mig blev det 0:-, sambon bet. maten 107:- (avdraget för panten) + spelade lite (osäker på summan)
Om det man inte betalar för just IDAG inte kostar nåt så är ju avbetalning suveränt, då kan allt bli gratis "Köp nu, betala om 3 månader" t ex är ju rena klippet.
Idag har jag lagt ut... noll kronor. Men jag färgar håret just nu, färgen har kostat ca 60 spänn.
Och sen till vad vi har handlat (vilket inte är påhittat, som ts påstår..)
H&M: 946
BR leksaker: 120
ICA: 160
Kicks: 200
Glitter: 153
Make Up store: 265
Totalt: 1844