• miss Y

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

grillad kyckling 20:-
    turkisk yoghurt 16:-
    1 gurka och vitlök 9:-

• miss Y

för oss båda:
    lunch 156:-
    mjukglass 40:-
    till varma smörgåsar, tidning, etc 131:-

• miss Y

0:- igår för min del (sambon, vet ej)
    idag blir det nog ca 200:-/var - vi ska kompletteringshandla inför nästa veckas matsedel (var mest mjölk, bröd, potatis å sånt).

• miss Y

blev drygt 300:- för kompletteringshandlingen för veckans mat idag. så gott att knappt behöva lägga så mkt mer resten av veckan. lite frukt, ngn mjölk och kanske ngt till lunch enbart

• miss Y

eftersom jag är glömsk så får jag handla en burk bönor idag (kunde ha kokat egna imorse om jag hade kommit ihåg att lägga de i blöt innan läggdags)

så det blir väl 10-15:- beroende på burksort (funderar på 3-pack, praktiskt)

• miss Y

det slutade på 26:- för 3 småburkar kidneybönor och 1 stor burk blandade bönor med matvete (tror jag det va). det såg gott och praktiskt ut så jag kunde inte låta bli

• miss Y

199:- linnébyxor
    149:- topp
    199:- mysbyxor
    10:- en tidning
    och så använde jag lunchkupongen på 50:- på Soppdax

• miss Y

bidde 0:- igår
    idag blir det nog handpenning på en sängstomme med tillhörande överdel, men den pröjsar nog sambon så länge tills vi får hem alla möblerna och kan dela lika. så det blir nog 0:- idag oxå...

• miss Y

lutar åt att det blir den tredje dagen i rad på 0:- för min del... (sambon har köpt lite småsaker till sig själv)

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2