• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Pshevil

kemtvätt på brudklänningen: 250 kr
    apoteket: 130 kr

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • Mammasplutt

mammakläder 700 kr
    bebiskläder 199 kr

Marcus 050529 *Bebis i magen BF 081114*
  • Pillan79

bli 0 kr idag. Skulle ha tagit å cyklat en sväng till öb,men det snör ju så mycket tyvärr.

• miss Y

ca 126:- på:
    2 creme fraiche (föll för priset), potatis, lök, päron, kotlettbacon, 2 påskmus light och 1 förpackning färsk pasta med ricotta och lax (föll för att det såg så himla gott ut)

handlingen blev inte riktigt som det va tänkt med andra ord och mina tilltänkta framtida lunch-alternativ ändrades en aning

• lightswillguideyouhome

ett paket cigg tidigare idag: 43.
    en kopp kaffe på stan: 15.
    handlade ett pakte cigg till, mjölk, kolsyrat vatten och två paket snabbnudlar + påse för 66.
    så summan:
    124 kronor och mer blir det inte idag.

• malla76

30,80 kr för 1,5 liter blå mjölk och v6 tugummipåse på statoil idag. skulle behöva lite mer dryck men det är sådant ruskväder här och mannen jobbar sen så vi får leva på vatten.

• Danska

vi ska äta ungspankaka i snöstormen.
    mjöl, mjölk, fläsk, mineralvatten, 76 kr

måste gå ut igen om en stund för de hade slut på lingonsylt i den närmsta affären. Måste gå bort till delikatessen nere vid torget. Där brukar det rassla iväg...

• Peura

idah har jag ätit lunch på nya fiket för 39:- och en kaffe för 15:- på det!

Jäkla Hiss Asså!!
  • Butterscotch

Hittills har jag bara köpt en latte för 30 spänn på flygplatsen där vi släppte av maken i morse. Mer lär det inte bli om det fortsätter att snöa/regna, pallar inte att klä på mig och dottern för att gå till affären. Vi klarar oss nog till imorgon.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2