• Linny

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Danska skrev 2008-03-14 19:26:02 följande:
    Kvällsmat 400 kr (som jag handlade själv, har inte kunnat gå in i mataffärer knappt, än mindre handla en hel middag pga av illa mående som nu är på väg att vända. Jippi)Det blev blinier, 3 sorters rom, ost och annat gott.90 kr bagaren.Porto 110 kr för paket till Sverige600 kr i allt
    Oh I loooooooooooooove danmark med alla dessa bagerier! Inte som små fjuttiga konditorier i sverige utan de bakar ju på nätterna och så går man dit varje morgon. Ja det finns såna i sverige men inte lika härliga (anser jag).

(jag är danska förresten men har snuvats på min uppväxt där)
  • Linny

Ikea 2235 kr
    Ska handla mat sedan, så det blir väl lite till

• Linny

49 för en äcklig jäkla sallad på Pressbyrån som jag slängde för den smakade URK! Tur att det finns fruktkorgar på jobbet annars hade jag inte klarat dagen.

140 på 2 kebab och en barnpizza

• Linny

Lunch 94 kr, en hälsosallad (inklusive en takeawaylatte som jag inhandlade samtidigt). Ska snart äta *hungrig*

Sedan blir det lite grejer till middagen ikväll också..

• Linny

Än så länge ingenting. Ska bara köpa lite smågrejer till middagen ikväll så jag tror inte det går över 200 idag

• Linny

Idag blev det en liten 30 ml parfym till mig. Luktar jättegott (Clean, Fresh Laundry) 499 kr
    Vin 670 kr
    mat till ikväll 310
    ca 1480

• Linny
    neoaliya skrev 2008-03-21 06:55:29 följande:
    Å jag har en stor flaska clean hemma som jag inte använder tycker den luktar för starkt/mkt, klarar inte riktigt av lukten
    vilken har du?

Idag blev det bara lite småkrafs på Ica för ca 150.
  • Linny

ok Tror jag luktade på typ fem stycken igår. Kommer ihåg namn som warm cotton, fresh shower, warm layer, fresh laundry (den jag har), soap nånting o sen var det den som bara hette clean och inget mer. Den tyckte jag var lite stark också.

warm layer luktade alldeles för godissött och den där soap luktade som oparfymerad "hårdtvål" alltså bitar av tvål. De har ju en viss doft.

Fresh laundry tyckte jag var underbar!

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2