• emsan83

utomkvedshavandeskap :-(

Jag är en av dom få som har haft ett utomkveds men som antagligen sitter med ett till...
    jag var överlycklig över att ha blivit gravid då det tog 1 och ett halvt år.
    var hos bm på första samtalen kom in tidigt pga förra grav.
    blev skickad till en gyn läkare som inte såg något foster på vul, tog hcg test som var på tok för låga och som knappt går upp så allt visar tecken på ett x igen :( ska in på vul idag igen för att se, sen blir det väl prat om hur vi ska gå tillväga om det nu inte syns på vul.
    ussh jag sörjer verkligen detta min sambo tycker att jag är ego som bara tänker på mig själv och inte på att han är orolig han med, men det är min kropp.
    Det är jag som kanske blir opererad igen inte han...
    ibland måste man få vara ego.
    kram på er

• emsan83

nu har jag haft mitt utomkveds nr 2 eller dom tror att det var det.
    känns så segt menmen vågar man bli gravid igen har haft ont så in i helvete efter operationen denna gången gjorde den i lördags och först idag ja kommer ur soffan :(
    skönt att få gnälla av sig lite kram på er andra hoppas ingen ska behöva genom lida detta igen!

• emsan83

ja dom sprarde min äggstock samma som sist dessutom :( ligger nu inne sen i fredags med infektion sänka på 185 men nu är den nere på 140 och ja känner mig riktigt pigg och alert :)
    menmen känns bara så segt, led verkligen denna gången har haft sååååå ont efter operationen med men det är kanske för infektionen jag vet ej men hur ska man våga bli gravid igen?
    nästa gång får läkaren ha mig under lop hihi.
    hoppas jag kommer hem imorgon eller tisdag men på ett sätt så är det lugnt och skönt här så jag trivs lite om man får säga så nu har min laptop kommit med så då har man ju nått att göra med.
    kram på er

• emsan83

jag är på dag 8-9 nu och ja har inte ont men dom kliar å är lite irriterade.:)

• emsan83

äntligen får ja komma hem har ju legat inne sen fredags med inf men så kommer läkaren med beskedet cell förändringar någon mer än ja som har haft detta *snyft*

• emsan83

dom skrapar alltid ur livmodern vid x så då berätta läkaren det, näe ja vet att man inte ska oroa sig att det till och med försvinner av sig sj.
    men man känner ju att man har höjden av otur!
    kram

Svar på tråden utomkvedshavandeskap :-(