• carro74

utomkvedshavandeskap :-(

Jag hade ett X i mars 2007 du kan läsa min pres om du vill veta mer...det är lite långt att beskriva =)

Men jag fick i alla fall en cellgiftsspruta och fick därmed behålla min ÄL, i Sept blev jag gravid igen och är nu i v 28.

I början av denna grav innan jag visste att den satt rätt hade jag jätteont i den sidan som x:et satt på, så jag trodde att jag hade fått ett till X. Men allting var som det skulle, men det tog ett tag innan man kunde se att allt var bra.
    USCH de längsta veckorna i mitt liv.

• carro74

Jag hade ett X i Mars 07 och fick Metotrexat, de sa till mig att man har ondast mellan dag 4 och 7 eller ngt sådant.
    Men jag fick så ont att jag blev inlagd på dag 10 =(

Neaneon skrev 2008-02-27 15:45:49 följande:
    Har mått väldigt bra fysiskt efter att jag fick metotrexat och mitt hcg låt senast i måndags runt 800 men nu helt plötsligt så känns det som jag har värsta mensverken... någon som upplevt liknande?
  • carro74

Heh ja det såg lite skumt ut =)
    Nej efter att jag blev inlagd så gav det med sig, jag började oxå blöda efter sprutan det gjorde jag inte tidigare.
    Jag oroade mig oxå väldigt att ÄL skulle spricka men det gjorde den inte.
    Hoppas att det går bra för dig =)

Neaneon skrev 2008-02-29 14:37:30 följande:
    va konstigt det blev, så här skulle det ju se ut...
    Så tråkigt!! Fick du opereras då eller?För mig har det nu gått 11 dagar sen jag fick Metotrexat, var på gyn idag och gjorde vul och tog blodprov som jag får svar på på måndag. Har börjat blöda idag (bruna flytningar) vilket jag inte har gjort tidigare men läkaren sa i princip inge om det, små blodkärl kan brista ibland sa han bara. Men jag hade fortfarande kvar "saker" i vänstra äggledaren" så risken finns fortfarande att den kan spricka men jag hoppas så klart att det ska gå bra.
Svar på tråden utomkvedshavandeskap :-(